Gå til innhold

natta har vært reine HELVETE.............

Anbefalte innlegg

Skrevet

bynte et time etter legging kl 8/halv 9. vokna å skreik å skreik. og d gikk på mammmmmma heile tia....... fikk han til å sove å la han ijen. og d jentok seg etter en halv time....fikk han til å sove men vokna når e la han i senga og da skreik han nesten verre så da måtte e gå å bysse han...... gahan da en paracet 0-4 mnd/60 gr. da sov han noen få timer til ca halv 2 så va d påen ijen til e ga ny paracet i 4 tia.da sov han til kl 7....

aner ikke hva d han være. ikke feber,å han skreik den vonde skrikinga å sutraskreik heilt til han sovna. å åpna ikke øynene.

så ta her va ikke noe arti.....

fikk ikke kjøpt sviskemos/saft eller malteestrakt for fikk så klart ikke tak i pappan før d va for seint å butikken stengt......

grininga har fortsatt i dag.

han har for 1 uke siden fått første tanna.og er 5 mnd og 1 uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Huff dette er ikke gøy. Kanskje det er en tann til på vei? Det kan være ganske plagsomt. Lillemann her fikk sin første tann for 2 uker siden, og plages med den andre nå. Blir litt gråting på natta, men ikke så mye som hos dere. Smører på dentinox, og da roer han seg stort sett fort. Har du prøvd det? Min sønn er 5 måneder og 8 dager.

Skrevet

d har vi ikke prøvd....... d får en vel kjøpt på apotek reseptfritt?

Skrevet

Siden han roet seg av paraceten så er det tydelig at det er noe som gjør vondt. Virker det som om det er en ny tann? Han kan også være syk uten feber, eller ikke ha rukket å få feber før paraceten begynte å virke. Om han gråter helt hysterisk nå også ville jeg faktisk ringt lege. Han kan f.eks ha ørebetennelse eller noe annet som plager ham og burde vært sett på av en lege. Det skader ikke å ringe for å høre i hvertfall.

Skrevet

Ja, dentinox får du uten resept på apoteket. hvordan går det med sønnen din nå? Håper han er bedre.

Skrevet

Som jeg skulle skrevet det selv.

Kveld/natt til søndag og tirsdag. Natt til mandag og i dag har vært litt bedre. men våkner gansker ofte å griner, må bysses i søvn igjen.

Han plages av litt luft og treg mage, så har prøvt med malt og sviskesaft/mos, men han vil ikke ha noe av det. fikk lurt litt malt i grøten i går kveld, men ikke nok til at det har vært noe virkning.

Ikke klarer jeg å se noe antydning til tenner heller.

På dagen er han blid som en sol, ikke noe kjekt dette.

Min er like gammel som din.

Skrevet

har vært me legen. virus fikk vi til svar. hadde fått feber og var ikke den gutten vi kjenner han nei.... så d e bare kos og paracet som hjelp.... :(

ikke kjekt når de små blir dårlige.....

trodde først d kunne være tenner eller magen. ikke enkelt når de ikke kan fortelle hva som gjør vondt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...