RockMyWorld Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Hei, hadde lap på mandag og veide meg i dag morgest. 3 kg mer enn mandag morgen!!!!! Det kan da bare ikke være mulig. Noen med erfaring?
Skaubinna Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 NÅ MÅ DU ALTSÅ SLUTTE Å SNIKSPISE GODTERIER ALTSÅ UNGE DAME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-) Det er bare litt oppblåsthet etter operasjonen søte:-) Samme skjedde med meg, mage var rar og stor og pløsete. Gikk over etter et par uker.
Endelig ny spire i magen Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Heeeeeeelt normalt ja. Ta det helt med ro... går over etterhvert. Krysser fingrene for at operasjonen gjør underverket! (vi ble gravide med engang med førstemann) Men ikke like heldig denne gangen....
RockMyWorld Skrevet 29. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2010 Haha!!!! Godt å høre at det går over i alle fall. Var plutselig bare 5 kg unna min høy gravid vekt,s å fikk lettere panikk!!! Mohahah, men da stoler jeg på dere og satser på at jeg er fit igjen snart!!!! Håper så inderlig at lap skal gjøre susen, vi ble og gravide etter lap sist, så er jo litt optimistisk, selv om jeg innbiler meg at det er skummelt å være det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå