Gjest hv85 Skrevet 28. april 2010 #1 Del Skrevet 28. april 2010 Hei. Vi har prøvd å bli gravide i 1,5 år. Men i den tiden fant vi også ut at jeg har PCOS. Jeg har ikke mensen i det hele tatt Jeg skal til gynekolog neste fredag, og er veldig spent. Det er et stort skritt syns jeg å gå til legen og si at nå ønsker vi å prøve, og vi trenger hjelp! Er så redd for å få beskjed om at vi ikke kan få hjelp. av en eller annen teit grunn som alder e.l. (er 25 år, og han 28) Det blir vel sikkert provera og så pergo, som så mange andre her inne. Er det noe man må endre da med livsstilen sin når man begynner på medisinene? Jeg har jo lyst å begynne så snart som mulig.. (litt utålmodig ja...) Men så er det sommeren da.. Hva råder dere oss til? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141782536-%C3%B8nske-om-%C3%A5-bli-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skaubinna Skrevet 28. april 2010 #2 Del Skrevet 28. april 2010 Dere går en spennende tid i møte, og når man endelig kommer til det skrittet å oppsøke hjelp er det faktisk litt lettende - det syntes i alle fall jeg den gang jeg satte i gang. Nå får dere svar på mange spørsmål og prøver blir tatt og....når får dere vite og kanskje også forsøke dere på hormonkurer etc. PCOS kjenner jeg dessverre ikke til, men det gjør legen deres vettu:-) Alder skal du ikke bekymre deg for, dere har jo som du skriver prøvd i over ett år, og da er man ufrivillig barnløs - uansett alder. Du skal heller se det som positivt. Du trenger jo ikke stresse like mye med å tenke på alder og tid som de som er på min alder og høyere;-) Ville anbefalt deg å lese en del eldre tråder her inne i alle fall. Mye skriv om hva som skjer og hvordan og jeg mener også å ha lest om flere som har PCOS..... Lykke til videre på ferden - måtte det bli deres tur snart!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141782536-%C3%B8nske-om-%C3%A5-bli-gravid/#findComment-141783083 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå