♥ Snøblomst ♥ Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Det er 4 år siden sist jeg gjorde research og nå er det på an igjen. Spør her først ) Hvilken erfaring har dere?
Neijasså... Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Vi er godt fornøyd med Britax Babysafe plus. Det kommer best ut i tester (sammen med MaxiCosi sitt) og kommer med base (finnes en for isofix-fester og en for beltefesting. Jeg har prøvd begge basene og de er like gode. Isofix-basen gir muligens litt bratt rygg når barnet er helt nyfødt om jeg skal pirke på noe). Britax Babysafe plus er det babysetet som er lengst i ryggen og dermed kan brukes lengst. Mange andre seter vokser barnet fra allerede ved 0.5 års alder, mens dette setet kan de aller fleste babyer fint bruke hele det første året.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 28. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2010 Tusen takk for grundig svar The Mighty Quinn! Kan jeg spørre hvilken test det kommer best ut i? Hadde vært kjekt å lese litt )
Neijasså... Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Se for eksempel her: http://forbrukerportalen.no/test/bilbarneseter I den nyeste testen er setet testet under navnet "Volvo nyfødt", det er samme setet som Britax Babysafe plus (Britax har samarbeid med Volvo).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå