gladmammatel2 Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Har en gutt på 2 år som vi vil kjøpe balansesykkel til, men er usikker på om det finnes noen som er lav nok. Vi prøvde en på Toys R Us, men den var for høy. Synes Milios Balansesykkel i tre er veldig fin, men kanskje vi må gå for Puky (sprell.no) som jeg tror er den laveste med 29 cm ned fra setet. Gutten er ca 90 cm. Noen som har noen erfaringer ang høyde på balansesyklene?
Stratos med 3 barn Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 riktigeleker.no hadde en til min 2 åring i fjor som var helt perfekt! Han bruker den enda
Emil & Røra Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Puky endte vi med på grunn av høyden. På denne sykkelen kan man stille inn setet og styret noe som gjør at den kan bruykes lenge. Sønnen min på 3 1/2 har veldig stor glede av den og setter nå utfor de bratteste og lengste bakker uten problemer. Men hadde jeg vært dere hadde jeg kjøpt den Pyky sykkelen med håndbrems. Vi oppdaget ikke den versjonen før det var for sent...
Gidder ikke! Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Vi har en fra Sprell, som ble altfor liten før vår da toåring i det hele tatt hadde gjort noe mer enn å bare prøve den... Den er LAV (han er en høy gutt, men alikevel) Bor du i Oslo så kan du kjøpe den! Den er nesten ikke brukt:) Send meg pm.
gladmammatel2 Skrevet 28. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2010 Må bestille på nett og kan ikke se at sprell.no har Pukysykkelen med håndbrems. Noen som har Milios balansesykkel og kan si noe om hvor høyt det er opp til setet når det er lavest? Sambo syns at dette er den fineste sykkelen... Jeg har mere lyst på Puky...
gladmammatel2 Skrevet 28. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2010 Nesten så jeg skulle ønske at jeg bodde i Oslo nå
Emil & Røra Skrevet 28. april 2010 #7 Skrevet 28. april 2010 Jeg så den med håndbrems på sprellbutikken i Bogstadveien i Oslo..... Puky er solid og kjempekvalitet. Får større fart på denne enn tresyklene (hvis man ønsker det da). For meg blir det litt rart med en sykkel i tre....puky er liksom en ordentlig sykkel bare uten pedaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå