-Lykkelig-med junispirer Skrevet 28. april 2010 #1 Del Skrevet 28. april 2010 Tredje innsett, andre ferskforsøk. Hadde negativ test i går på RD 11. Håpet sank noe, men tenkte at så lenge jeg ikke blør er det håp. Siste rest av det forsvant i går kveld, da dukket den stygge tanta opp. Ble mye tårer å snørr til sengetid. Nå venter jeg bare på at telefonene på klinikken skal åpne, slik at jeg kan ringe inn og planlegge videre. Vi har fantastiske syv egg på frys. Problemet er at ingen vet om de vil overleve. Det skjedde en feil med frysemaskinen i Porsgrunn den dagen de skulle fryses, slik at temperaturen plutselig sank for fort, for så å stige like fort igjen. Mannen min mener at en så rask "dipp" ikke er mulig, men at det heller er en målingsfeil (han er el.ingeniør, og jobber med mye av de samme tingene, bare i en annen bransje), så vi krysser alt vi har for det. På grunn av at ingen vet hvordan eggene er før de prøver å tine dem, må jeg har forøsket i naturlig syklus. Noen som har gode erfaringer med det? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141782338-%C3%A6sj-da-gikk-ogs%C3%A5-dette-fors%C3%B8ket-et-visst-sted/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå