Gå til innhold

noen med erfaring fra legoland billund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.vi skal til legoland i sommer.og lurer på om det er noen som har noen tips og gode råd å komme med.bør man være to dager i parken?er det veldig mye kø på alt man skal gjøre?bør man ha med mat i parken sjøl?osv.glad for alle gode råd og erfaringer

Skrevet

Det er sikkert greit med to dager for å få med seg alt, men ikke nødvendig. Det er ganske dyrt å kjøpe mat og drikke i parken, så det kan være lurt å ha med selv. Man får leid triller som man kan ha tingene sine på. Drar man midt i fellesferien er det mye kø, det kommer man ikke utenom. Vi var der før fellesferien når vi var der, plus at været ikke var helt topp, da var det veldig behagelig, nesten ikke køer noe sted.

Skrevet

takk for svar.vi drar dagen etter skolen er ferdig så håper det ikke er helt fullt der da.er det fint/gøy der?

Skrevet

Veldig moro, spesielt for barna selvfølgelig. Her var vi to år på rad og barna synes det var like stas.

Rett etter skoleslutt er nok en bra tid å dra på. Vi var vel der første uka i juli første gangen + lite kø. Fellesferien andre gang + masse kø.

Skrevet

Vi var der i fellesferien ifjor og jeg syns det var overraskende lite kø faktisk. Kø ja, men jeg har da opplevd verre. Det gikk helt fint både for 3-åringen og 5-åringen med autisme å stå i de køene som var der. En helt topp dag hadde vi både store og små!! :)

Et tips er derimot å ha sånn armbånd på barna med tlfnr på. Det er veldig mange folk der.

Med mat var vi også ganske heldige og slapp unna noe særlig med kø. Men frukt og drikke hadde vi med oss og det anbefales å ha noe smått å kunne spise på.

Skrevet

nå er det en del årsiden jeg var i legoland, var der i fellesferien og opplevde ikke så mye kø. vi var der kun en dag, dagen etter var vi heller i et badeland ikke så langt derfra.

legoland var spennende både for meg som var ungdom, for broren min som var liten, ca 6 år. tom mamma syns legoland var morsomt:)

ser det er flere som sier det er lurt å ta med mat.

Skrevet

tusen takk for mage svar.gleder meg nå til vi skal dra.satser nok på ta med pølser på termos f.eks ja.så man i allefall slipper med å kjøpe et måltid.en annen ting også.er lego dyrere kjøpe der enn i valige butikker?eller er det tilbud på noe evnt?har en 6 åring som ser for seg at han skal kjøpe masse lego,men regner med at da går pengene fort ja.

Skrevet

Hei! Vi var i Legoland i fjor sommer, og et tips som hjelper litt i køen, er å anskaffe et slags prioriteringspass med en gang man kommer inn. Disse passene eller billettene fås i automater forskjellige steder i parken, og gir deg plass først i køen på 7 forskjellige attraksjoner. Du velger hva du vil gå på, og omtrentlig klokkeslett. Så kan du gå forbi køen. De gjelder kun en gang per attraksjon, og såvidt jeg husker kan man velge mellom 11 av de mest populære tingene. Tror ikke de kostet noe. Det sparte oss for noen timer i kø, men vi var der i fellesferien. Mulig det ikke er så masse folk der når dere drar. Å ta med mat er et godt tips, særlig drikke. Vi var litt skuffet over serveringsstedene der. Mange av dem solgte kun mat, ikke drikke, og det var lange køer og treg servering. Prisen på lego husker jeg ikke, men det er en stor legobutikk rett innenfor inngangen.

Skrevet

takk takk det med di passene var sikkert en god ide.får kanskje ta det andre dagen da,når vi evnt ser hva vi skal gjøre.ikke så lett å vite hva man skal skal sette på passet når man aldri har vært der før.

Skrevet

lego er like dyrt der som andre plasser, men noe lego har de tilbud på og man kan kjøpe lego i løs vekt, det er en butikk ved sidenav lego-shop

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...