Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 var svangerskapene forskjellig? hvilket kjønn ble det?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Mine to første svangerskap var forholdsvis like, var veldig fysisk tungt men ikke spesielt mye kvalme. Fikk gutter begge gangene. Tredje gang føltes helt annerledes på alle mulige måter, uten at jeg helt kan beskrive det. Det meste av sv.skapet var formen helt bra fysisk bortsett fra kvalme i begynnelsen, men hormonene var helt på bærtur og jeg følte meg rett og slett som en annen person. Helt skremmende! Fikk jente tredje gangen:)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Nei, de er helt forskjellig. Jenta: Kvalm i 3 måneder med oppkast flere ganger om dagen. La på meg mye, usunnt hår (tørrt og fett på samme gang), kviser, ekstrem migrene, bekkenløsning, jeg såg helt forferdelig ut og trett i 9 måneder. Gutt i magen: Ikke kvalm i det hele tatt, noe bekkenløsning, ser frisk og fin ut og føler meg utrulig vel og termin er i morgen =)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #6 Skrevet 28. april 2010 Jeg har (snart) 2 gutter. Termin om en måned. 1. mann - hyperemesis, et par sykehusinnleggelser med intravenøs næring, generelt i veldig dårlig form til uke 16-17. Deretter ingen plager overhodet, var i veldig god form hele tiden. 2. mann - hyperemesis, men ikke så ille som første gang. Var helt slått ut, og kastet opp mange ganger i løpet av dagen. Men klarte å holde på noe mat, og var litt mer oppegående. Deretter masse vonde kynnere og plagsom bekkenløsning, problemer med nattesøvn, diverse småplager som halsbrann, svimmelhet m.m. Ganske mye tyngre med nummer 2!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå