Gå til innhold

Hvorfor er Tora så patetisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvis det var behovet for å fortelle Madeleine om utroskapen, kunne hun da vitterligen sendt henne et brev...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis historien hadde vært oppspinn, hadde selvsagt Jonas'en vært ute og dementert disse ryktene for lengst!

Skrevet

Min konspirasjonsteori:

det svenske kongehuset ønsket Jonas ut. De visste at han hadde hatt et forhold med Tora. de kontakter Tora, gir henne en haug med penger for å gå ut med dette. Tora kontakter Se og hør, går med på en latterlig liten pris for å brette ut sitt forhold med Jonas.

Og vips, så var han ute av bildet..

Konspirasjonsteorier er gøy:)

Skrevet

Hvorfor har jeg ikke tenkt dette før, der er jo svaret!!!!

Vittig =)

Skrevet

Han har jo fått munnkurv, så det er jo helt uakutelt. Dessuten er det vel ikke Tora som har "veltet" dette forholdet. Den historien er jo bare et tillegg.

Skrevet

Joda, det er en fin regel å si ifra ... og jeg ville jo gjerne visst selv i hvertfall. Men nå finnes det forskjellige måter å si ifra på også da. Å gjøre det mot betaling i norges største sladrehøl er kanskje ikke det beste valget ;-)

Skrevet

Hadde ikke trengt å gjøre det gjennom SE. Men hadde jeg vært Madeline så hadde jeg vært glad for at det kom frem. Samtidig så blir han jo offentliggjort deluxe....noe hun og har lov til å godte seg over. Det var nå snakk om han før Tora sin bekjennelse!

Skrevet

Stakkars Madeleine sier jeg bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...