prekæs Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Har hun ikke solgt seg dyrt nok? For regelen, i hvertfall her inne er at man skal si i fra, og som fornærmede vil man alltid vite. På den måten får man jo mulighet til å kaste han på hue og ræva ut.
Gjest Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Hun er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen hvertfall ;o) Hun kunne jo tjent seg en god årslønn på dette her, så selger ho seg for 12500 kr... Ikke bra! Hun får jo lagt ved litt gratis reklame for han kompissen som er nyuttdannet fotograf da.... ;o) He he Godt vi har sånne som henne, så vi har noe å prate om! Var et hett diskusjonsemne på cafe i går ;o)
prekæs Skrevet 28. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2010 Så det er derfor hun er dum altså? Fordi hun ikke sørget for å tjene en formue på å gjøre det hun er moralsk forpliktet til (i følge enkelte på Dib) Jeg tror ikke hun er så dum. Litt tankeløs, muligens. På samme måte som andre som føler seg forpliktet til å ødelegge fullstendig for forhold hvor det er eller har vært tilfeller av utroskap.
FrøkenSprøken Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 For det første er hun patetisk fordi hun har hatt sex med en annen dame sin kjæreste. Det er respektløst. For det andre er hun patetisk fordi hun står fram med det i offentlige media med et idiotisk smil. Det riktige ville være å fortelle dette til den det angår, på en måte som ikke setter det mennesket i en ubehagelig situasjon. Jeg er glad jeg ikke kjenner dette kvinnemennesket. (Og litt oppgitt over at det engasjerer meg sånn *flau*)
Silvia Skrevet 28. april 2010 #6 Skrevet 28. april 2010 Etter min mening er alle som forteller Se & Hør hvem de har pula patetiske.
Gjest Skrevet 28. april 2010 #7 Skrevet 28. april 2010 Jeg syntes foresten kommentaren ;"Ante jo ikke at det skulle bli et sånn oppstyr ut av det........." sier det meste =) Lur kommentar når du har knulla sveriges kommende prins!
prekæs Skrevet 28. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 28. april 2010 Joa, men stiller ikke de i samme klasse som alle andre som mener de er forpliktet til å sladre på sånt. En sånn "En som vil deg vel, fordi jeg har observert at mannen din er utro" type?
Gjest Skrevet 28. april 2010 #9 Skrevet 28. april 2010 For all del, så er det jo greit at det kom fram nå, men hun kan UMULIG være veldig smart hvis hun trodde at dette ikke skulle bli et styr... ;o) (Og det same gjelder jo alle de som kommer under den katogorien du nevner ;o)) UTROSKAP=et helvete uansett UTROSKAP MED EN KOMMENDE PRINS= et helvet som blir brettet ut i media i mange år framover
Stratos med 3 barn Skrevet 28. april 2010 #10 Skrevet 28. april 2010 Jeg er for å si i fra og ville visst det selv om det var min mann det gjalt, men jeg ville ikke hatt det på førstesia i noe som helst blad/avis! Antar det samme gjelder deg.... og prinsessa i Sverige. Dessuten visste man det var problemer i det forholdet fra før så jeg er ikke så sikker på at man trengte det oppslaget for at det ikke ble noe bryllup (det var jo allerede utsatt) OG dersom det var så viktig for Tora å få frem sannheten kunne hun kanskje tatt det rett etter det skjedde og ikke nå som det allerede var problematisk nok der borte i Sverige. På denne måten har faktisk ikke Tora gitt Madde noen sjans. Ingen (eller veldig få) i hennes posisjon vil offentlig finne seg i å ha blitt utsatt for påstått utroskap! Men det kan jo ligge ting i bakgrunnen der som ikke vi vet om og som på en eller annen måte kan rettferdiggjøre denne typen hennes, hva vet vel vi??? De fikk ikke en sjans pga Toras måte å håndtere dette på. Dessuten vet man ikke med 100% sikkerhet at hun snakker sant heller...
prekæs Skrevet 28. april 2010 Forfatter #11 Skrevet 28. april 2010 Men hvis jeg hadde sett hva som skjedde og tjent 12500,- ved å tipse se og hør, hadde det vært greit da?
Gjest Nabaat Skrevet 28. april 2010 #12 Skrevet 28. april 2010 Jeg tenker at det dummeste Tora gjorde var å be om penger for å si det.. De fleste oppegående ville vel krevd penger for å holde kjeft.. Patetisk er vel feil ord.. Mer naiv.. Som "ikke ante at dette skulle bli så stort".. Men hun er vel glemt om noen år:)
Stratos med 3 barn Skrevet 28. april 2010 #13 Skrevet 28. april 2010 Dessuten er det ingen som skjenker den søte søsteren en tanke og det er jo bare trist det også!
Gjest Skrevet 28. april 2010 #14 Skrevet 28. april 2010 Skjønner ikke helt hva du vil med dett Hi, men om du hadde sett dette og tok 12500 kr for historien, sytes jeg jo du barde tatt deg bedre betalt du også =) Og uansett hvordan du vender og vrir på det; hu hadde sex med en mann hu viste var i et forhold = patetisk (og det var vel hovedspørsmålet ditt!) (",)
neekap Skrevet 28. april 2010 #15 Skrevet 28. april 2010 Det kalles utpressing og er faktisk ulovlig..
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. april 2010 #16 Skrevet 28. april 2010 Hun er patetisk fordi: 1. Du er rimelig lite oppdatert på verden dersom du ikke forstår at du nettopp har knullet en kommende prins. 2. Fordi du går ut med det OFFENTLIG. Ikke bare driter du ut en uskyldig part, som "tilfeldigvis" er prinsesse, men du driter deg selv ut så til de grader som et ludder. 3. Om det var pengene hun var ute etter, så hvorfor ikke kontakte de det gjelder og heller få penger for "munnkurv". 4. Ingen mennesker med litt respekt for seg selv ønsker å fortelle hele verden at du var en av årsakene til at prinsessen og prinsen måtte bryte forlovelsen. 5. Fordi hun har ydmyket en hel nasjon, spesiellt forloveden til den hun hoppet i høyet med. OG: 6. Selv om faren går ut offentlig om at de ikke ønsker uttale seg mer, så får ikke ti ville hester meg til å tro at det svenske hoffet ikke har betalt de en klekkelig sum for at dummiesene skal holde kjeft. Det var sikkert lite gjennomtenkt, men noenganger må enkelte lære seg å tenke før de handler.
Gjest sug lut Skrevet 28. april 2010 #17 Skrevet 28. april 2010 Hun har hatt sex helt frivillig og sikkert likt det. Hun har hatt sex med en prins. Og i tillegg har hun fått penger for det, og hun fortalte det selv, ingen av hennes "venninner" rakk å gå bak hennes rygg og gjøre det først "i beste mening". Ergo ligger hun flere hestehoder foran de fleste her, tydeligvis, som utelukkende har sex by proxy og dessuten til enhver tid bekymrer seg over om mannen pøker andre, mens de gleder seg hemningsløst over å kunne avsløre andre i vennekretsen som gjør det samme, enten de pøker eller pøkes - i beste mening og slett ikke av grafselyst, selvsagt. Selvsagt blir man varig forsura og hevngjerrig av slikt, Prekæs, det er jo innlysende.
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 28. april 2010 #18 Skrevet 28. april 2010 syns vel heller det er han som er patetisk jeg da.....
prekæs Skrevet 28. april 2010 Forfatter #19 Skrevet 28. april 2010 Det er nettopp det. Tenke før man handler. Men det gjelder også for hver enkelt som "i beste mening" eller muligens bare for å være ond skaper helvete med anonyme telefonoppringninger, anonyme brev eller bare det å bidrar med sladder og "sannheter" i indre og etterhvert ytre omgangskrets, muligens kamuflert med "å stakkars henne, mannen er utro og hun vet ingenting". Jeg lurer egentlig på hvor mange som hadde syntes det vært greit om prisen hadde vært 5 mill? Jeg tror det er mange og da hadde hun ikke vært naiv lenger heller.
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. april 2010 #20 Skrevet 28. april 2010 Synes ingen pris er verdt et offentlig stempel som hun har fått på seg. Penger kan ikke kjøpe alt! Kunne ha tjent mye penger på et par saker jeg både har vært med om og vet av veldig sikre kilder.. Men, å tjene penger på andres ulykke er ikke verdt sine penger om de så var i gull. Hevngjerrig eller ei.
solstråle69 Skrevet 28. april 2010 #21 Skrevet 28. april 2010 Er det bare jeg som lurer litt på om historien er sann? ;-)
Gjest sug lut Skrevet 28. april 2010 #22 Skrevet 28. april 2010 Hehe, og om den ikke er det, blir det da bedre eller verre ;D
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. april 2010 #23 Skrevet 28. april 2010 He he, tenkte jeg på også. Tanken slo meg når jeg leste det, men om det gjør saken bedre eller verre er jeg sannelig ikke sikker på. Kanskje verre, enda mer patetisk.
solstråle69 Skrevet 28. april 2010 #24 Skrevet 28. april 2010 Tenker litt sånn at dette er en historie du glatt kan få mer enn kr 12 500 for. Og litt vanskelig å forstå at det kan komme som en bombe at dette vil skape mediestorm. Men jeg aner ikke, og kunne vel egentlig ikke brydd meg minre. :-)
Gemini7 Skrevet 28. april 2010 #25 Skrevet 28. april 2010 Ok, pinlig nok er jeg oppdatert så det holder på denne saken. First of all, litt oppklaring; folk her sier at hun har hatt sex med en fyr hun visste var i et forhold- det stemmer ikke. Jonas presenterte seg som "Jacob Bernström", altså seilte han under falsk flagg. En annen her skriver at "man skal være lite oppdatert på verden om man ikke får med seg at man har knullet prinsessens forlovede" el.l- vel: hvor mange her kan med hånden på hjertet si at de visste hvordan Jonas Bergström så ut før denne saken sprakk?? Jeg leser ikke Se & Hør selv, kanskje er det derfor jeg inngår i kategorien "lite oppdatert på verden", hvis vi skal ha ovennevnte uttalelse som referansebakgrunn. Hadde jeg sett denne typen i Åre i fjor, hadde jeg ikke hatt den fjerneste anelse om hvem han var. Selv ikke om han hadde presentert seg med fullt navn ville det ringt en bjelle. Svensk kongefamilie er ikke mitt sterkeste felt, og jeg vil anta det gjelder for mange nordmenn- åpenbart også Tora. Velvel, so far, so good: hun ante ikke at hun ble lurt den kvelden. Hvorfor stille opp i Se & Hør? Det kan vel ikke ha unngått å komme de fleste for øre at dette ukebladet benytter seg av temmelig nedrige journalistiske metoder. Som f.eks: de får tips om saken fra vitner som prater for penger, og ringer de involverte i saken- folk som Tora. De kan eksempelvis si "denne saken skal i trykken uansett, og gir du en kommentar så vil du kunne få forklart din side av saken". Tora fikk jo ihvertfall understreket at hun ikke hadde peil på hvem han var, og at hun ikke ville blitt med ham om hun hadde visst han var opptatt. Det stiller jo henne i et litt bedre lys, selv om dette faktum tydeligvis har gått mange hus forbi. Hva ville dere gjort da, om du oppdaget at du hadde hatt deg med en som utga seg for å være en helt vanlig fyr og som senere viste seg å være forlovet med en kongelig? Hvis pressen fikk nyss i dette og ringte deg for å si at de trykker saken om deg, og har du noe å si til ditt forsvar, så si det nå? Ville man ikke benyttet den sjansen til å forklare seg, eller..? Etter eget utsag var hun ikke ute etter penger, så de pengene hun fikk var vel et vanlig "honorar". Tora ville uttale seg for å få frem hvilken slesk fyr han var, og jeg synes faktisk at hun fortjener honnør for å ha guts til å stille opp i pressen og stå for dette. Hun var singel, det er han som var ludderet i denne saken- som både løy og var utro. Personlig ville jeg neppe turt å uttale meg til se & hør i samme situasjon men det er fordi jeg er livredd for hva andre måtte tenke om meg. Pressen har nok presset henne voldsomt i denne saken, som skissert ovenfor. Skjønner godt tanken hennes om at han får som fortjent når hun forteller hvor sleip han er, men det var neppe så gjennomtenkt mht hvordan dette går ut over andre. Hun burde benyttet alternative kanaler da hun først skulle få frem sannheten. Men gitt at hun visste at saken uansett ville sprekke i media så var det kanskje ikke så enkelt å la være å bidra med sin side av det hele? leste nemlig et annet sted at ei "venninne" av tora hadde lekket denne saken til Se & Hør for lenge siden (det er jo over et år siden en journalist først konfronterte Jonas med disse ryktene) og visstnok også solgt private bilder av T til bladet. Jeg tipper personlig at det er denne venninna som sitter på det feteste honoraret i denne saken, men kan jo selvsagt ta feil.. Nå er jeg en smule ille til mote over eget engasjement, men what the hell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå