Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Klokka 7 sto jeg og mini opp. Nå har jeg rydda hele kjøkkenet, og skal begynne på stua nå..Så blir det vasking, og deretter bake boller;) Er ikke jeg flink?;-) Satster på at mine første egen-baka-boller blir spiselig...Ja, jeg har lov å feile, er bare 20;)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Spreking =) Jeg (soom er en GAMMEL mor, 31 år....) ligger som et slakt på sofaen og håper at det bærmer seg første luren til mini, så jeg kan stupe opp i senga igjen!!! Send over litt energi da!!!!!!!!!!! =)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Irriterende med sånne morgenfugler altså!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Har en liten pause i shininga nå..puuh Det "verste" og mest ironiske her, er vel at jeg er ingen morgenfugl i det hele tatt. Er et så B-menneske som du bare kan finne!:-p Derfor må jeg bare utnytte det til fulle mens jeg har energi til 1000!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 http://www.youtube.com/watch?v=YMyDJMAlHGI Ha en fin dag, HI, og alle dere andre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå