Gå til innhold

HVOR finne en GOD bh?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, vet.. det er dumt å spørre om slik her..

Men tenkte jeg kunne prøve .. :P

Jeg sliter sånn med å finne gode bh `er.

Finner aldri noen i helt riktig str virker det som. Bruker vanligvis str 75c, men skulle nok sikkert hadd D, elelr en anna str.

Når jeg rpøver den i butikken virker den passe, men når jeg kommer hjem og har brukt den en dag eller to, så virker den liten.

Altså 75 er nok rett str, for 80 blir dtort.

Men den cupen virker liten. Enten tyter d liksom ut på overdsiden, eller så sitter den ikke ordentlig inntil under brystene.

Kjøper stort sett bher på HM, men umulig å finne D str der. Å når jeg finner noen i D noe sted, så er de bare ekle eller ser rare ut på.

Tipper det er 75c jeg burde hatt.

Noen ganger er 80B f.eks helt greie og, men alt kommer så ann på.

Er jo veldig viktig å ha en god bh, som man føler sitter godt. Går å vrir og styrer på den bhen hundrevis av ganger per dag. Sikkert ikke bra for brystene, og heller ikke bra å ikke få god ordentlig støtte.

Noen som har noen butikk å anbefale?

Steder man kan få hjelp til å finne rett osv?

Har vært på La senza før, men er så mange rare fasonger og former på bhene der syns jeg.

Sikkert veldig kresen av meg og, men .. det har jo litt å si hvoradn bhen sitter også.

Vil jo ikke se ut som de trekant brystene fra siden :P

Blir rett å slett gal av dette jeg.

Finner jo mange fine på f.eks Victoriasecret og lignende, men kan jo ikke betale dyre dommer for noen man ikke vet om passer, eller er gode.

Huff.. jaja :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lindex og Kappahl har veldig mye utvalg i større cuper også. Relativt rimelig er de og.

Skrevet

Gå heller på en skikkelig undertøysbutikk og få målt deg!

Change for eksempel..

Jeg trodde jeg brukte 75B (som alle andre) men det viste seg at den perfekte BH for meg er 65 E og F! Og sånne størrelser fins bare på undertøysbutikker. Men det er jammen verdt det å legge ut en hundrings ekstra for en BH som passer!

:)

Skrevet

Den største feilen vi gjør, er å bruke for stor omkrets i frykt for å få valker. Men det SKAL være stramt! Og når det er strammere, sitter den lenger nede på ryggen og det blir sjelden like mye valker faktisk, bare prøv!

Prøv å gå ned en eller to størrelser i omkrets og opp et par i cup.

Det er også veldig forskjellig hvilken type som passer. Jeg kan for eksempel ikke bruke push up.. Det ser bare dumt ut. Eneste "form" på BH som ser bra ut på meg er "balconetten"

Viktig å prøve for å finne ut hva osm passer. Og stort utvalg i størrelser finner du ikke på H&M eller lindex..

Skrevet

Føler jeg har lett overalt, men skal ta meg en tur å se litt i morgen jeg nå:)

Hvor er change forresten?

Sikkert lurt å dra å få målt meg ja.

Å om jeg må betale en ekstra hundrings for en god bh elelr to, så gjør det ingentiiiing.. bare overlykkelig over å finne noe jeg..

Blitt gal de siste mnd, etter at jeg ikke finner noe, å alrdi har på meg en behagelig bh.

Mest lyst til å gå rundt i sportsbh dagen lang :P

Tusen takk for svar:) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...