Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Vår datter er nå en uke gammel.Synes hun sover så mye..Hvor mye er det vanlig at de sover egentlig?Vet de for det meste sover men.. Hvor mye sånn ca er de faktisk våkne i døgnet da? Og så drømmer hun,ser skikkelig ekkelt ut.Øynene kan være åpne og hun lager masse lyder,lager surleppe og smiler osv..Hvor vanlig er det? Sikkert teite spørsmål..Men må spørre noen :-(
Rampongi Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 De nyfødte sover mye, de ble fryktelig sliten av fødsel og det er så innmari mange nye inntrykk å fordøye. Bare nyt de stille stundene du, hun blir raskt mer våken og da får du hendene fulle Dette mer drømminga kan jeg ikke så mye om, men kanskje hun har litt mageknip? Masser gjerne magen hennes forsiktig og bær henne på arma di med magen ned mot gulvet. Kos deg med denne tiden, den er så utrolig fin
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Det er helt vanlig at de sover så mye, nyt det for det blir snart andre boller:) Det er også helt vanlig at de sover på den måten du beskriver, med rykninger, lyder osv. Alle mine tre barn har sovet på denne måten:)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Åh det var godt å lese.Begynte å bli nervøs her :-D Hun sover i ett,ikke mange minuttene innimellom at hun er våken.Spiser godt og virker fornøyd :-) Takk for svar :-) HI
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 leste en plass at det ikke var uvanlig at spedbarn sover 17-19 timer i døgnet. datteren min sov også mye de første 3-4 ukenene, kanskje ikke så mye, men alle er forskjellig. min lagde også masse ansiktsuttykk, kunne plutslig skike i søvne eller noe som lignet latter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå