ღLiamGulletღmars-10 Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Her får lillegutt ikke sove hvis han ikke har helseteppet rundt hodet å kinnene...Smokken bruker han kun til kos,ikke soving. Når han ligger nedpakket i vogna, sovner han på ett par minutter å sover leeenge. Deres da?
Propellll ♥ Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Min koser også med helseteppe i sengen. han trenger både det og koseklut for å sovne. Jeg fjerner teppet etter ei stund så det ikke dekker over hodet hans. I vogna på tur er det nok med smokk
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Da lillegutt var liten roet han seg ned med gasklut over ansiktet. Nå er det nok med smokken
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Her koses det med smokk og en myk koseklut med et kaninhode på :-)
gutt060606&jente010110 Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 snuppå mi har en koseklut med bamsehodet på. hun har hdet i armkroken, og resten av kluten i fjeset=) hele kluten lukter av gulp,mm og diverse andre lukter, men er visst slik hun liker den:P når hun skal sove for natten, så får hun kun til å sovne med et babyteppe stramt rundt kroppen. bruker ikke teppet på dagtid,bare kluten=) tutt brukes bare i bæresjalet når hun er urolig, noe som er sjeldent, vogna hater hun...
Gjest eelis+kian Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Min trenger ingen hjelpemidler for å sovne. Han trenger bare mye kos før han legger seg, så går det bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå