Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Står imellom de, så trenger synspunkter fra dere..
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Moren til Stine Sofie som ble drept på Baneheia heter Ada Sofie, så tror faktisk jeg ikke kunne valgt det.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Hæ??? Skulle det være en grunn?? Du verden, da er det ikke mange navn som kan brukes. Hun er da uansett en flott dame. Ville vært værre om drapsmannen ble kalt opp. Viggo, liksom. Ada Sofie er et flott navn!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #7 Skrevet 27. april 2010 Kjenner du henne personlig? Kan forstå tanken hvis forslaget var Stine Sofie, men å utelukke navn på slektninger er da vel ikke nødvendig. Men det kommer jo an på hva HI forbinder navnet med. Hvis man leter lenge nok, finner man sikkert en trist hendelse i forbindelse med etthvert navn. Jeg synes Ada Sofie er nydelig:-)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #9 Skrevet 27. april 2010 Uten tvil Ada Sofie! Fine navn begge to, men Ada Sofie klinger mye bedre:)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #10 Skrevet 27. april 2010 Eh, jeg får da lov til å ha min personlige grunn uten at noen reagerer. Med en gang jeg så overskriften på den siden tenkte jeg på den moren. Med andre ord tenker JEG på barnedrap når jeg hører dette navnet, så jeg personlig kunne faktisk ikke ha valgt det navnet. Og, ja, det er mange navn der ute jeg (og andre) ikke kunne tenke oss pga visse ting, det være mordere, mobbere eller teite naboer. Sier jo ikke at Ada Sofie er et stygt navn, men det JEG forbinder med det hindrer meg i hele tatt å vurdere det. Ava forbinder jeg forresten med hun pasienten på Gray's anatomy, skal noen reagere på det også?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #11 Skrevet 28. april 2010 Jeg synes faktis du skal gå for Ava-Sofie. men ha det med bindestrek
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #13 Skrevet 28. april 2010 Ada Sofie er penest. De fleste vet nok ikke hva moren til Stine Sofie heter, jeg visste det i alle fall ikke. Bindestrek er sossete.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #15 Skrevet 28. april 2010 Ada Sofie, uten tvil. Er egentlig Ava et navn? Det høres "feil" ut, som om noe mangler. Ville satt inn en l og fått Alva Sofie, i såfall.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #18 Skrevet 28. april 2010 Kjenner ei nydling på ett som heter Ada Sofie. Kjempefint, men pers snes jeg folk bør styre unna Sofie pga at det er på navnetoppen akkurat nå. Litt kjipt/ upraktisk at ti stk i en klasse heter noe med Sofie.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #19 Skrevet 28. april 2010 Ada Sofie! Kjenner ei nydelig lita jente med det navnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå