Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Møtte drømme gutten i Januar, v det sa pang mellom oss og vi snakka mye over msn, facebook og nettby ettersom han bor 3 timer unna. Vi la planer for framtida og gledet oss begge til dette. Vi møttes og hadde det kjempe fint sammen. Men SÅ.. Han har altid vært ærlig å sagt at han sliter litt med depresjon osv. Greit nokk det. Men nå så har han en periode som han kaller det, og han ville gjøre det slutt så han kunne få tid for seg selv. Han sier jeg er singel og kan gjøre hva jeg vil osv. Har andre som vil ha meg med på date osv, men klarer ikke slutte å tenke på denne gutten. Har så lyst til å skrive til han på msn osv, men prøver å være sterk. Men klarer det ikke. Skriver til han ofte, får korte kjedeige svar. Hva skal jeg gjøre? Savner han sånn, det gjør så vondt. Lyst til å gjøre han sjalu men det er jo bare teit og lite voksent.. :S Redd for at han skal finne noen andre er jeg også. Lei av å vente på han. -.- Fortjener han at jeg venter på han? Vil han skal være MIN! Føler meg som en 14åring..;P
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Det kan jo være at han underrapporterer hvor mye han sliter med depresjon. I så fall KAN det være at hans tilstand akkurat nå er depressiv.. Du får finne ut hvor mye du orker å være i et forhold med en mann med psykiske problemer av en sånn type. Skjønner at du tenker på ham, og at han på mange vis er en flott fyr. IKKE, og jeg gjentar, IKKE gjør ham sjalu. Det er beregnede, og fører ingen steder hen. Selv om han sliter med diverse, så kan det også være at han ser at forholdet mellom dere blir for vanskelig for ham å håndtere. Det skal du være glad for, da er han sannsynligvis i stand til å se seg selv realistisk. Gå på andre dater du, selv om du savner ham. Da kan du få flere ben å stå på. Og da mener jeg ikke manneben, men du kan få styrket din .egen selvtillit. Uansett hvordan det går videre med akkurat ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå