Bolle-i-ovnen Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Skal vi prøve å få til et treff? Hva med Tirsdag 11 mai? Vi kan møtes i Frognerparken, gå en tur der evt. Noen som blir med?
gabi84 Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Vi vil være med...så satser vi på fint vær. Håper flere melder seg:)
Bolle-i-ovnen Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2010 Kjempe bra! =) Om det skulle bli skikkelig dårlig vær, kan vi alltids ta en tur på cafè eller noe.. =)
Bolle-i-ovnen Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2010 Om det er flere som vil treffes, så må dere bare henge dere på!! =) gabi84: Hva kunne du tenkt deg, Frognerparken eller Sognsvann om været er bra?
gabi84 Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Gjerne Frognerparken...får god vårstemning hvis været er fint, og kort vei til god kaffe:)
winneboo Skrevet 9. mai 2010 #8 Skrevet 9. mai 2010 Det hadde vært kjempekoselig å blitt med på, men desverre så jobber jeg fulltid så det er kun i helgene det passer for meg. Håper det dukker opp flere treff som jeg kan henge meg på
Bolle-i-ovnen Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 10. mai 2010 Lottepotte- Vi får prøve å få til noe treff fremover.. =) Flere som har lyst til å bli med i morgen, så meld i fra eller møt opp i Frognerparken! =)=) Vi kan vel møtes ved hovedinngangen kl. 12. Gabi84: sender deg en melding med nr mitt hvis det skulle være noe. =) Vi får satse på bra vær i morgen!
Bolle-i-ovnen Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 11. mai 2010 Gabi: Kanskje litt seint å poste, men hun vesla mi har kasta opp i natt og er ikke helt i form... Så tror vi holder oss hjemme. Men bare send meg en melding om du vil finne på noe en annen dag!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå