jollybaby Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Var hos legen forrige fredag. Så da to egg. Litt skuffa men enige om å satse på å ta dem ut. Satte el sprøyta lørdag kveld. Men da jeg kom til uttak mandag var eggene allerede borte. Derfor ingen uttak/innsett. Forventet mens førstkommende søndag/ mandag. Men neida- den kom nå. Tirsdag kveld!! Vil ikke ha noe tull med syklus... Noen som har opplevd dette?
Sofia 40 Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Hei, Jeg opplevde dette i dag. Har hatt mitt 3. IVF-forsøk i DK. Eggløsningen hadde alt startet ved egguttak onsdag, og to av de fire fine folliklene var borte. I dag skulle jeg ev. sette inn de to andre eggene, med de ringte fra klinikken i morges og fortalte at de ikke hadde blitt befruktet og delt seg. Dette kan ha skyldtes eggløsningen -som altså skjedde før 36 timer etter at jeg satt Ovitrelle. Jeg skal snakke med legen til uken- lurer jo på hvordan dette kan skje og hva man ev kan gjøre for å unngå dette neste gang. Vet du noe mer om det nå? (Dette har ikke skjedd ved de to forrige forsøkene mine).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå