Monajenten Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Jeg skal leie ut en leilighet, og har bl.a. fått to henvendelser av noen som virket veldig interesserte, og vi avtalte visning. Jeg bor der ikke nå, så jeg har jo selvsagt stilt opp litt før avtalt tidspunkt for å ha alt klart. Og så dukker de ikke opp. Jeg har ringt, og ikke fått svar. Sendt en mld og spurt om de kommer, med en positiv tone selvsagt, uten å få svar. Til en av dem ringte jeg opp igjen ti minutter etter sms - en halvtime etter avtalt tidspunkt, og da har tlf vært av?! Er ikke det veldig frekt? Er det SÅ utrolig vanskelig å skrive en mld og si i fra at de ikke kommer likevel?? Irritert!
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Jo det er veldig frekt og ikke minst respektløst og utrolig irriterende. Jeg fikk mine foreldre til å sitte en hel kveld og vente på noen som skulle se på brudekjolen min...De kom aldri!!!!
Monajenten Skrevet 27. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2010 Jeg skjønner bare ikke poenget. Det er jo ikke sånn at jeg blir sur om de avlyser så lenge de gir beskjed. Men det er irriterende å bruke tid på ingenting.
Mammaen til Isak Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Kjempedumt! Dessverre går dette begge veier, da snakker jeg av erfaring etter å ja leid i flere år selv (jeg har leid ut huset mitt over noen år og har opplevd du opplever også) Jeg har møtt opp klar for visning på bolig jeg selv har ønsket å leie og utleier ikke har møtt opp.... Jeg har opplevd å få "tilslaget" på bolig også får man ikke tak i utleier and so on............ Hvorfor kan ikke alle utleiere være som deg og meg? og forsåvidt alle leietakere også hehe
Monajenten Skrevet 27. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2010 Hehe mammaen til Isak, det syns jeg også! Det KAN da ikke være så vanskelig å bruke tre sekunder på å skrive en mld! *grrrrr*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå