Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Hvorfor angriper dere folks livsvalg og fremstår som så jævla prektige mot mennesker inne på forumet her som planlegger og bli gravid mot mannens vilje??? Dere prater til vedkommende som om hu har tenkt og slippe ei atombombe over sør norge... slapp for guds skyld lov av !!! Hun sjenker mannen et barn... det kommer et nytt menneske inn i livet til denne mannen som vil komme til å elske han så lenge han lever... det er ikke værre... noen menn trenger et puff for å komme ut av ego bobla si... men når allt kommer til allt handler det om kjærlighet... betingelsesløs kjærlighet !! det er alltid en rissiko for at kvinnen kan bli gravid når to har sex... så er dette så livs viktig ikke skjer han, får han tilfredstilles på andre måter.. takk for meg !
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Si meg, er du helt blåst? Du burde vært tvangssterilisert
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Jeg sier ikke dette gjelder meg !! men DU bør tvangssteriliseres tvært.. hvilket forbilde er du som setter deg over og dømmer andre mennesker ??? jeg bare spør..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Det er helt tydelig at du har vært i denne situasjonen selv, at du har lurt partneren din. Og jeg ser tydelig at det er en grunn til at han IKKE ville ha barn med deg. Jeg dømmer folk som ber om å bli dømt, som gjør uriktige og gale ting. Man er bare egoist om man tror man sjenker mannen "verdens største gave". For mange blir det bare problem! Folk bør få velge selv om de vil ha barn eller ikke. Håper egentlig du bare kødder, og at du skrev dette på en dårlig dag.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Og hvilket forbilde er du som lurer han til å gjøre deg gravid med vitende vilje? Du må lære deg å skille mellom rett og galt. Karma biter deg i ræva en dag;)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 ja til dere som dømmer ::: skaff dere mental innsikt før dere skaffer dere barn !! dere burde serriøst ha blitt omskjært.. tenk om alle barn skulle vært planlakte... da hadde menneskeheta dødd ut for lenge siden.. dere må være kvinnemennesker i lavtlønnsyrker, slike typiske mennesker som stemmer høyre og ønsker siv jensen til statsminister kun for å få ut innvandrere samt billigere tobakk og alkohol... sorry men det lyser av innleggene. Jeg er gravid 5+3 på den måten... blei nødt å "diskutere " dette men nå er allt helt fint, vi gleder oss...ikke værre en som så dustemikkler... dere som planlegger og planlegger og pu..r og p..er til pongen er tom.. går å kjenner på symptomer 4 timer etter eggløsning for så å bli skuffa av negativ test og tante besøk år etter år ... jus r-e-l-a-x...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Nei dette gjelder faktisk ikke meg, men jeg klarer i motsettning av andre å se en sak i en litt større sammenheng samt litt lenger en dit nesa rekker.. jeg ville ha barn, ikke han, vi brukte ikke perevensjon, det visste han, men han valgte å ha sex med meg alikevell, jeg bla gravid tvært, måtte gjennom en laaaang abort diskusjon, men nå er det greit... det kommer følger av enkelte handlinger hat meg gjærne for dette..
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #8 Skrevet 3. mai 2010 Nei jeg verker hater eller dømmer mennesker for dets meninger du sier mye jeg er enig i...
rytme Skrevet 24. mai 2010 #9 Skrevet 24. mai 2010 Det er ingenting galt i å fortelle andre at det de gjør ikke er rettferdig. De som lurer mannen sin og blir gravide og senere poster om det på internett, må jo forvente å få negative tilbakemeldinger. Det kan godt være at det hele ikke resulterer i noe som er forferdelig, og at alle lever lykkelig, men det er ikke resultatet vi snakker negativt om det er jo selve handlingen. Dette er et forum, alle må tåle en negativ tilbakemelding. Jeg synes ikke det er rettferdig at en part i et forhold bevisst gjør noe som den andre parten ikke ønsker, som har veldig store konsekvenser for dem begge og et annet uskyldig liv. Det er ikke slik jeg ønsker å en gang bli gravid. Når mannen min er klar gleder jeg meg til prøvingen, begge er spente på graviditetstester og alt slikt, begge har en liten hemmelighet som ingen anndre vet om. Og når jeg endelig blir gravid er begge så glade som vi aldri har vært før. Alle kan kanskje ikke oppleve dette, men jeg hadde aldri løyet om noe så viktig for mannen min. Jeg ser på forhold der noen gjør dette som et dårlig forhold og som dette som en dårlig start på et nytt liv og den jenten som gjør det som gjør det som veldig egoistisk, for hvem andre enn deg selv er det du gjør det for???
Hurra133 Skrevet 26. mai 2010 #10 Skrevet 26. mai 2010 HI (og/eller den som er enig med HI) blander sammen to ting her. Du sier at hvis alle svangerskap skulle vært planlagt, hadde det ikke vært mange mennesker i verden. Helt greit, men du kan ikke sidestille et hvilket som helst uplanlagt svangerskap med et hvor kvinnen bevisst har ført mannen bak lyset. Det er to HELT adskilte ting. Det sistnevnte synes jeg ikke er i orden. Det blir for lettvint å si på generelt grunnlag at man ikke skal dømme. Jeg er sikker på at du også dømmer enkelte handlinger som du ser på som umoralske. Jeg vil kalle det umoralsk å forsøke å bli gravid med en mann du vet ikke ønsker barn, uten å si til ham at det er det du forsøker på. Noe helt annet er hvis han også tar en kalkulert risiko. Du sa at dette handler om kjærlighet. Det er jeg enig i. Hvis du virkelig elsker partneren din, evner du å se dette også fra hans ståsted, og ville ikke lure ham inn i noe slikt. Det er nå mitt synspunkt. Og et slikt innlegg som du hadde virker jo som om det oppfordrer oss til å komme med synspunktene våre.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #11 Skrevet 20. juli 2010 Sex er ingen mennskerett. Slank, pen, handicappet, mann, dame, sort, hvit, smart, dum er og ting vi ikke har krav på å bestemme. Det vi kan bestemme: snill, ærlig, omgjengelig, varm, kjærlig.... Og yrke, status, fritidsyssler, fordommer, meinger, utgifter. Så når dere sier at det er ok å la være å si noe til en mann som stoler på at du går på prevensjon i tolv uker om en graviditet som du har planlagt. Da ser jeg på det som et valg om å være uærlig. Men det er ikke det værste. Det værste er at du fratar denne mannen valger om å bli pappa eller ikke. Tenk om man ikke ønsker barn og blir lurt til å få og så kommer det et handicappet barn... bitter?? Eller man har meninger om at denne verden er blitt så forurenset at men ikke ønsker at noen skal entre den slik den er nå? Eller at man ønsker å leve i et ego, hvor man slipper ansvar og vil kunne bo og leve fra hånd til munn... noen ønsker det... Ingen får bestemme hva jeg har på brødskiva mi engang.... Da er det bedre du finner en annen mann som og ønsker et barn...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #12 Skrevet 13. august 2010 Jeg velger også selv hva jeg har på brødskiva, samboeren min også..men jeg tar ansvar for mine handlinger som et voksent ansvarlig menneske også.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #13 Skrevet 13. august 2010 Jeg velger også selv hva jeg har på brødskiva, samboeren min også..men jeg tar ansvar for mine handlinger som et voksent ansvarlig menneske også. vil han ikke bli pappa så burde han visst hva han ikke skulle gjøre... thats life..det kommer konsekvenser av allt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå