Gå til innhold

Spray tan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ok å ta når man er gravid?

Føler meg så slapp og bleik, og kunne tenke meg å friske opp fargen litt. Det hadde gjort underverker med både selvfølelse og humør!

Helt uaktuelt å ta solarium, da jeg er 32 uker på vei og ikke klarer å ligge på ryggen særlig mer enn 15 sekunder av gangen uten å dovne bort.

Ikke har jeg tålmodighet til å vente på sommer og sol heller.

Hjeeelp! Vil ha litt farge!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok spray tan da jeg var ca like langt på vei som deg, og det var helt greit med de produktene de brukte der jeg var ihvertfall.

De brukte St. Tropez.

Vet ikke med andre merker.

Eneste kjipe ar jo at fargen varer bare en ukes tid, så smør godt med en krem med litt farge i etterpå, så varer fargen kanskje litt lengre..

Skrevet

Det med spray tan har jeg ogsaa gaatt og lurt litt paa. Men forsvinner det jevnt eller blir det mye skjolder og "flekker"?

Skrevet

Spray tan er supert hvis man skal noe spesielt,bryllup o.l. Hvis man har fått gjort det av noen som kan det vel og merke. Desverre mange som ikke er flinke og nøye nok. Problemet med spray tan er at det ikke varer så lenge,og at det kan bli ganske stygt når det begynner å gå av. Særlig ansikt og hender blir fort skjoldete da dette er områder som vaskes oftest.

Viktig å huske på å skrubbe huden GODT før spraying,og smør godt med fuktighetskrem også. Tørre områder som albuer,knær osv bør smøres ekstra,ellers ser man bare skitten ut etter spraying. Tåneglene bør også gnis inn med krem rett før spraying,da fargen setter seg i og rundt neglene.

fuktighetskrem/selvbruningskrem bør brukes hjemme etter spraytan for å bevare fargen lengre.

Jeg har selv både drevet med spraytan og fått det utført på meg selv,med forskjellig resultat.

Ikke noe jeg anbefaler til hverdagsbruk,da man som regel blir slite med skjolder etter ei ukes tid..dessuten bør all farge være borte før man tar en ny spraytan for at resultatet skal bli best mulig...

Skrevet

Sist jeg tok varte det i ca 4-5uker, ingen skjolder når det forsvant..forsvant gradvis

tok det på wahwah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...