Gå til innhold

Gravid igjen :)

smilefjes+gutt09+guttenurke :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, plutselig var jeg gravid igjen. Har ein liten gutt som blir 8 mnd i bejunnelsen av mai. Fant ut på tirsdag for en uke siden at vi ventet en til, kom som ett lite sjokk kan vi innrømme. Men nå gleder vi oss, det måtte hvis bare få synke litt inn :) Var på ultralyd idag for å se hvor langt jeg var på vei, for hadde ingen peiling mtp ingen mens siden jeg fikk lillgutt. Men var 9 uker idag, så termin 1.des. Da blir d rett rundt 15 mnd forsjell :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! Ble gravid med et sjokk her også, blir 15 mnd mellom våre å =) =)Vi får nok litt å henge fingrene i fremover vi nå, hvordan er formen da ? Jeg har bare vært trøtt denne gangen så skal ikke klage enda :)

Skrevet

Gratulerer til deg også :) Hehe. Di kommer iallefall til å få det kjempe kjekt når di vokser opp sammen, det blir jo veldig gøy. Denne gangen er jeg litt mer kvalmen enn sist, så det er litt trøttene. Men kan ellers ikke klage. Lillegutt sover om nettene å er fornøyd om dagene så det er jo kjempe greit, håper det forsetter. Hvordan er din lillegutt? Har du tenkte på søskenvogn, synes det er så lite av dem :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...