Gå til innhold

Hva skal deres barn har på seg under 17 mai feiringen?:)

Anbefalte innlegg

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Er så usikker om jeg skal kjøpe bunad til jentene mine, eller om de skal bruke en av de mange flotte kjolene de har som blir lite brukt...

Eldstejenta har bunad fra i fjor men er usikker om den passer, uansett må minstejenta også ha bunad...vil selvfølgelig kle dem likt på den dagen:)

Men pensko til barna må jeg ut å kjøpe i denne uken..er vel snart utsolgt overalt...pleier å være slik i denne byen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i år med flere konfirmationer ogen barnedåp i familien har vi kjøpt budadder til hele rukla. så her blir det bunad. men har "fin bukse og skjorte til minste gutta som skift om det skulle bli behov da.

hehe

Skrevet

Her i huset blir det nok aldri noen bunadtvang. Smabo har dårlig erfaring med bunad så det dropper vi til poden inntil videre. Jeg har bunad som jeg er veldig glad i.

Til poden har vi penbukse og skjorte. Han har også vest hvis vi føler at det ikke blir for varmt

Skrevet

hjemmestrikket bunad/folkedrakt. For det meste i fargen rød og svart. Hun er 7. mnd på 17. mai. Har lyst til at hun skal ha sånn kyselue (eller hva det nå heter) på seg. Men foreløpig ser det mørkt ut, det er fortsatt snø her!!!!!

Skrevet

Jenta mi på 1,5 skal ha på seg en søt rød penkjole med hvite blomster og hvitt bånd i midjen- må bare få kjøpt inn et par passende sko å ha til og kanskje en søt lue=) Håper på sooool og sommervarme!!

Skrevet

Alle 4 gutta skal ha dress, snuppa skal ha bunaden sin.

Skrevet

småen skal ha kvit body, svart strikkavest, svart knebukse og kvite bunadsstrømper. Blir dei vanelege uteskoa som blir tatt i bruk, då han er så glad i sandkassa. Sandkasse og finsko passar ikkje saman;)

Skrevet

Sønnen min på 4 år skal ha på seg bunad :)

Skrevet

Her skal snuppa på 4,5 år ha på seg bunad :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...