Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Noen ringer og sier: Hei, du bruker ikke efedrin? du vel.. har lest et sted om at unger dør av den! What!!??? Ja, vi har jo brukt den, men da jeg spør hvor hun har lest dette.. nei.. det husker hun ikke.. kanskje hørt det.. hva var grunnen da? Nei.. det vet hun heller ikke... Er det MUULIG!!! Blir sååå oppgitt altså. Bare ringer å sier ifra jeg.... Pokker.. kan man ta noe seriøst fra den kanten? En annen gang fortalte hun at dattera hadde hjertefeil.. what!! snakket med en annen om det.. og nei.. de skulle bare skjekke, sannsynligheten var veldig liten!! Jada.. ring meg og bare skrem vettet av meg.. pokker! Kan jo ikke ta NOE seriøst fra den kanten.. Ligger hun for døden en gang.. så tror jeg ikke på henne!! Er det lov å bli OPPGITT!! (sorry for at jeg skriker, måtte bare få ut litt frustrasjon her)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Nå er det faktisk fakta at flere barn har dødd av efedrin, eller hva det nå heter...
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Det var på Dagsrevyen i går at Efedrin ikke bør bruke til barn da. http://nrk.no/nyheter/norge/1.7096237
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Ungen overlever nok:) http://www.side2.no/helse/article2892773.ece Hjertefeil, eller ikke hjertefeil. Hva ble det til? Jada, det er lov å bli oppgitt, men om du ikke kontrolleser etter å ha blåst ut frustrasjon skal det litt til for å skjønne alt du skriver:)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Pokker igjen!! Får vel søke på nettet da.. og finne ut av det og ringe henne opp igjen.. Blir såå oppgitt når hun sier sånne ting uten noe som helst grunn.. og ikke vet hvor hun har ting fra.. Mye annet også.. men denne gang hadde hun kanskje rett da...
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Efedrin trukket fra markedet i USA Og kanskje var det like greit. I USA har legemiddelverket advart mot bruken etter å ha fått rapporter om dødsfall blant spebarn som har brukt efedrin. I Norge er det ikke registert dødsfall, men Kari Furu ved folkehelseinstituttet er bekymra for uønskede bivirkninger.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #7 Skrevet 27. april 2010 Du "høres" faktisk ut som en veldig søt person.. Tiltross for frustrasjon og rotete innlegg.. Litt sånn små-vimsete mamma som bare surrer, og irriterer deg over småting, men samtidig er veldig rask til å unnskylde om du tar feil.. Pokker pokker pokker... Må bare knise litt av deg og måten du uttrykker deg på ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå