Endelig ny spire i magen Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 I dag har jeg vært på ultralyd på riksen for å sjekke eggstatus. legen var ikke fornøyd så jeg må fortsette på menopur.Skal på ny kontroll på fredag. Men det som er noe dritt er at mannen min drar til Kiel på fredag og kommer hjem på søndag. Er utdrikninslag for en kompis. Og legen mente at egget løsner i løpet av helgen. GRRRRR mannen min sier jo at han kan bli hjemme, men de er bare 3 kompiser + brudgommen som skal på tur. Er det noensom har værtmed på det samme og evnt når skal eggløsningsprøyta settes) vet jo at jeg får beskjed på fredag, men det som hadde vært topp er jo hvis vi kanskje hadde klart å få det til på søndag.... jaja hadde ikke den forbaskede mensen vært forsinket hadde jo alt gått så mye bedre. kan jo være at vi kan lage barn på vanlig måten også, ha sex torsdag+fredag morgen, så på søndag igjen.... Jeg sa også fra til legen at vi ønsket å sette oss opp på IVF listen hvis vi ikke lykkes denne mnd. og at dette blir vårt siste forsøk. Han sa vi kunne få lov til å sette oss opp IVF listen og få et 3 forsøk her, så da går vi nok for det, siden det allikevel er så lang venteliste på IVF. Denne mnd har jeg vært mye plaget av hormoner, har grått masse, rett og slett vært nedi kjellern. Mange venner og kollegaer på jobb er gravide, noe selvsagt på førsteforsøk/uhell. Prøver å krabbe meg oppover igjen. Må jo tenke på hvor heldig vi er som har ei super jente på 3 år. ( men det ble nok litt ekstra tøft siden jeg testet svaktpositiv den dagen jeg hadde IKM, og negativ nårvi kom hjem fra ferie)
RockMyWorld Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Tvi tvi for kontrollen i morgen! Lov å håpe at det holder til over helgen:-) Trodde forresten ikke de inseminerte i helgene?! Men de kan vel ikke kontrollere ALT der inne heller...hihi! Lykke til i alle fall, hold oss oppdatert!
Endelig ny spire i magen Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2010 Sånn..... da er jeg inseminert, og skal insimineres i morgen også Eggene var ikke så store somønsketpåfredag heller,så jeg måtte sette to menupor sprøyter til. Så jeg fikk time i dag og i morgen, så nåfårvi bare krysse fingrene for at vi lykkes denne mnd. Legen kunne ihvertfall se ( vet ikke om det var slimet han så jeg)at jeg hadde eggløsning nå..JUHU De insiminere noe i helgene visst.... og ellers prøver de å styre unna helgene med eggløsningsprøyta. Så nå er vi bare glade at gubben dro på tur og ingenting ble ødelagt pga den turen.
RockMyWorld Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Jippi!!! Så spennende! Tvi tvi for at det er dette som skal til for dere! :-)
Endelig ny spire i magen Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2010 Æsj tanta kom denne mnd også, så nå blir det et forsøk i naturlig syklus.... så blir det sommerferie. Hvordan går det med dere LyKKelig29?
RockMyWorld Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 Isj, så kjedelig da. Den tanta skulle vi gjerne kasta til sjøs! Skal dere ha inseminering nå i naturlig syklus og? Vi har bestemt oss for å la sommeren gå og sette igang igjen etter sommeren. Jeg er så LEI!!!!! Vurderte å begynne på pilla også bare for å koble helt ut, men vi lar sommeren gå og får bare prøve å ikke tenke på det. Har jo nettopp hatt lap og er veldig spent på om min blødningsproblematikk blir bedre nå! *håpe håpe* Når skal du inn på riksen nå da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå