Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Når pleier barnet å bli levert tilbake til den som har barnet fast? Alder?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 "Den andre av foreldrene". Det var da en pen måte å si "han som bare er far". For dersom en mor skulle måtte levere barnet sitt til far etter å ha fått være sammen med det en ettermiddag, måtte det jo dreie seg om et menneske det var noe alvorlig galt med. Nå vel. Svaret på spørsmålet ditt er: én time før leggetid.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Kl 18, hun er snart 2 år og leggetid er kl. 19.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 For en dust du er, 20:59! JEg har en venninne som har vært helgemamma til sin eldste datter i 15 år nå. Hun fikk henne ung, og da hun innså at faren hennes ikke var mannen i hennes liv og at hun ikke kunne leve sammen med ham, innså hun også at det var han som hadde det beste å tilby datteren. Han hadde jobb og råd til å bli boende i deres felles hjem. Hun flyttet først hjem til foreldrene, så bodde hun litt her og der før hun igjen fikk et stabilt hus. Da var det ingen grunn til å rykke datteren bort fra hennes kjente miljø. Nå har hun tre barn med en annen mann, og er en helt flott mor!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Til anonym 20.59. Er du så sikker på at den andre av foreldrene er barnefar? Kan godt være barnemoren også det.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Bedre å hente/levere i bhg om man bor sånn til da selvfølgelig.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #7 Skrevet 27. april 2010 Takk for svar. Tok du deg nær av noe,anonym 20.59? "Den andre av foreldrene" brukte jeg, istedenfor å skrive bf eller bm. Så hvis barnet legger seg kl 19.30, så skal det returneres til bm/el bf kl 18.30. I helgene da, på søndag etter samvær, ca kl 18.30 da og?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #8 Skrevet 27. april 2010 Det er muligheten for det. Men sånn som situasjonen er nå, så er det kun snakk om en ettermiddag i uken og annenhver helg. 6 overnattingsdøgn i måneden, kan komme siden,om ting forendrer seg. HI
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #9 Skrevet 27. april 2010 Personlig synes jeg det er stressende for barnet å reise til far for så å reise tilbake hit før leggetid. Vi praktiserer overnattig til torsdag og far leverer i barnehagen torsdag morgen.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #10 Skrevet 27. april 2010 Hos oss henter papppaen i barnehagen på onsdag, så reiser de på svømming sammen (hun er snart 2 år). Leverer hos meg da etter det ca kl. 18. Han bor et stykke unna oss, så etterhvert blir det nok overnatting til torsdag.. På søndager kommer hun hjem kl. 17.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå