Gå til innhold

Bidronninggelé: oppbevaring og bruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte bidronninggelé i januar, før jeg oppdaget at jeg allerede var gravid. Mistet i begynnelsen av april. I mellomtiden har dronninggeleen ligget bortglemt i bilen. Kan den fortsatt brukes, tror dere? Ellers lurer jeg på om dronninggeléen har positiv innvirkning på å få eggløsningen raskere i gang igjen etter en MA/SA?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med tanke på at vi ikke har hatt noe særlig varmt vær, med tanke på temperaturen i bilen, så tror jeg den fortsatt er grei.

Om å få eggløsning igang etter ma/sa, har jeg ikke erfaring med. Men har nå andre syklus på rad hatt eggløsning etter bidronninggelekur, 17 mndr etter at jeg sluttet på p-pillene!!! Om det kommer raskere i gang, vet jeg ikke. Noen går rett i syklus etterpå, mens andre sliter litt.. Tror jeg hadde ventet til neste mens, da kroppen kanskje trenger å få hvilt seg litt. Det er ikke bare slitsomt for hodet og tanker, hvis en mister.

Meeen.. akkurat dét kan jeg ikke så veldig mye om, annet enn det jeg har lest her inne, så. Håper at noen andre kan svare deg litt bedre på akkurat det temaet der :)

Veldig trist at du mistet... Men godt å se at du er klar for å kjøre på videre igjen! Masse, masse lykke til! Håper kroppen din hopper tilbake til normal rytme fort!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...