Gå til innhold

Jentungen har så mørk ørevoks?!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Skjønner ikke hva det kommer av, er det vanlig? Jeg brukte q-tips på hu nå etter kveldsbadet, og det var nesten svart. Også produserer hu enorme mengder, det gjør igrunn broren også....

Hvorfor?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor, men det er litt likt her i huset også, på jenta vår på snart 3 år. Vi får alltid kommentarer på legesjekk om at hun har mye ørevoks, og vi bruker olje i øret etter råd fra legen for å bli kvitt litt av det (men en annen lege sa det bare var bra å ha litt når det var vinter..). Ørevoksen er mørk her også, men kanskje ikke heeeelt svart?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg googla nå og fant ut at det visstnok etter utsagn fra en barnelege bare var bra? Merkelig hvor mye forskjellige beskjeder man skal få.

Guttungen på 2 har mye voks, men ikke mørk. Jentungen sin var nesten svart nå altså, etter dusjen...men til vanlig er den bare veldig mørk...

Skjønner ikke jeg altså.

Skrevet

Hun har i alle fall (bank i bordet) aldri hatt ørebetennelse eller vært plaget med ørene! Kanskje ørevoksen beskytter, he he.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, kanskje det? Mine har heller aldri vært plaga med ørene :)

Skrevet

Her kommer det også masse mørk voks hos eldste. Har heller aldri vært plaget med ørene. Har sjekket de, og det virker som om voksen kommer ut. Bra det iallefall, men ser ikke særlig delikat ut. Må bruke q-tips helst annahverdag.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...