ett til! Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 min kjære sønn tok både flaske og mme da vi prøvde det da han var en mnd,og vi trodde det var ingen problem... når er han 4 mnd og har ikke fått flaske på to mnd fordi behovet har ikke vært der. jeg tror jeg har litt lite melk ettersom han våkner tolv og er sulten når han la seg kl 19 (og fikk mat da),så jeg skulle gi han mme på flaske nå i kveld og han brakk seg...begynte å skikkelig gråte da jeg prøvde det flere ganger... så nå vet jeg ikke om det var pga flaska han skrek eller pga det som var i den,men hva gjør jeg nå?? hvor mange ganger skal man prøve? tok det lang tid til dere å venne de på å få mme nå og da? er det noe håp? takker for svar!
Askepott med prinsesse<3 Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 min lille tok også flaske i starten, nærmer seg 4 mnd og har plutselig fått flaskenekt, så jeg lurer egentlig på det samme som deg... men har du prøvd å pumpe å gidd på flaske slik at du vet om det er flasken eller mme han ikke liker? min liker ikke mm på flasken heller lengre:( men jeg har nå tenkt å prøve å prøve å håpe d går tilslutt.... håper det går seg til etterhvert, og krysser fingrene for deg også
Gry70 Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Samme greie her, så tar gjerne imot gode tips.
Mamma jeg? Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 ååå så godt at det ikke bare er her vi har det problemet! Lille tuppa vår tok flasken uten problem når hun var 1 mnd. Har prøvd 3 dager nå uten og få det til! Har prøvd med både pumpet brystmelk og med MME så det er ikke det at hun ikke liker innholdet! Har prøvd og bytte flaske brukte dr brown men fikk et tips om og bruke mam flaske..gikk litt bede men er akkuratt som hun ikke forstår hva hun skal gjøre og blir rasende/ brekker seg når hun får det! Håper vi alle finner en løsning ! Ps snuppa mi er nå snart 4 mnd
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Som å lese om min gutt dette. fikk plutselig flaskenekt på en uke han. tok flaska fint når han var 1-2 mnd og nå nekter han plent. er 3 mnd. har prøvd 2 typer mme, mm og forskjellige flasker. men niks. vi gir oss ikke da. prøver å gi han ca annenhver dag for å se om han tar den igjen. Det er faren som prøver å gi han da. Tror det kan være lurt, mora forbinder de jo med annen mat. Her også ammes det hver 2 time hele døgnet , er ikke lenge mett av kun mm. så han skulle ha hatt litt mme for å sove litt lengre økter om natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå