Supermamma;-) Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Venter nummer 3 i desember og er kvalmere denne gangen enn noen gang før.. Hadde håpet det var noen som hadde noen gode råd å dele med meg der ute..? *gulp*
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Kvalmestillende tabletter Hehe... Hvis du er så kvalm at du absolutt ikke får i deg mat eller drikke, så spør legen om å få noe kvalmestillende.
Supermamma;-) Skrevet 27. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2010 Takk for svar;-) Får i meg noe, så jeg ville gjerne prøve å unngå tabletter.. mer av typen "kjerringråd" kanskje..?
Frøken Lillan Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 sea-band til 160 kr på apoteket, Har hjulpet meg masse, og nå vet jeg ikke hvor de er, blir gaaal! Ikke noe medisinskt i dem, er kun en tapp på armbåndene som legger press på et punkt på håndleddet som styrer kvalmen i kroppen, hjalp innen 1 minutt. Tablettene var ikke tema for meg, da jeg sliter nok med å få ned vitaminene/folaten min
Hagla Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 Hadde god effekt av akkupunktur i forrige svangerskap. Har en venninne som sverget til salte padder;) Ellers spise lite og ofte. Har prøvd seaband, men synes ikke det var like bra som aku.
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 28. april 2010 #6 Skrevet 28. april 2010 jeg har hatt noen grusomme dager med kvalme. Var hos legen i går. Han sa til meg at jeg skulle ha drikke og kjeks på nattbordet. Så det første jeg gjorde når jeg våknet var å ta dette. (Før jeg satt bena på gulvet) Jeg har hatt en mye bedre start på dagen i dag etter dette.
MammaMia=) Skrevet 28. april 2010 #7 Skrevet 28. april 2010 Jeg har funnet ut at rista polarbrød er noe jeg klarer å få i meg når jeg er kvalm. Hvis det er sånn at jeg i så fall skal ha noe pålegg på hvis jeg orker det så blir det en mild leverpostei type.. Ikke noe med kraftig smak.
Beibi2014:) Skrevet 28. april 2010 #8 Skrevet 28. april 2010 Spise litt tørt brød før jeg står opp av sengen. Så drikke litt farris/eplejuice. Kortvarig glede men absolutt verdt en halvtime fri fra kvalmen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå