Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Og for å sitere damen: det er desverre ikke mer legen her kan gjøre for deg... Vi blir nå henvist videre til fertilitetsklinikken, så vi krysser fingrene for at de kan hjelpe oss der! Desverre er det 6 mnd vente tid for konsultasjon Jaja, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves
J73 Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Hei :-) Men godt dere har blitt henvist videre da, selv om ventetiden kan bli "litt" lang. Er det videre utredning dere venter på? Har akkurat hatt 1. IVF forsøk og skal teste i slutten av neste uke :-)
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 28. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2010 En spennende tid i møte for dere fremover da! Krysser fingrene for at alt går bra Jeg er akkurat ferdig med en trippel pergo kur, så vi skal vel på videre utredning ja.... Jeg vet ikke hva som skjer videre egentlig... Vi har vel avfunnet oss med at nå får vi bare prøve å slappe av litt, for vi får ikke gjort noe med at det er lang ventetid likevel.... Har bare hørt gode ting om fertilitetsklinikken her, den er visst den beste i landet og har derfor lang ventetid, men da satser vi på at alt klaffer når vi først kommer innenfor dørene der! Hihi
J73 Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Har gått på Pergo jeg også, må si jeg er glad jeg slipper det nå - hadde nemlig endel bivirkninger. Gått kjempefint med medisinene i forkant av IVF :-) Det var lang ventetid ja, men så resulterer det forhåpentligvis i en liten baby :-) Hvilket sykehus skal dere?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 30. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2010 Vi skal i Porsgrunn tror jeg... Har hørt så mye positivt om de, så krysser fingrene Hvilke sykehus er dere på?
J73 Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Hei Katrine! Da gikk det ikke vår vei denne gangen.... Litt sliten og utladet i dag. Det blir 1. fryseforsøk for oss neste gang, oppstart på medisiner i begynnelsen av juni. Vi holder til på St. Olav. Legen vår på Volvat anbefalte det. Vi hadde også tenkt på Porsgrunn, men valgte St. Olav pga kortere ventetid. Kjempefornøyd med det :-) Lykke til med prosessen :-)
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2010 Huff, det var synd at det ikke klaffet for dere denne gang da..... Men krysser fingrene for dere videre! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå