Hannemor82 Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 jeg har ikke vært ansatt men jobbet som vikar i et firma i omlag ett år nå.. lønna mi har av den grunnen vært ganske variabel.. vet dere hvordan NAV regner ut permisjonspenger ???
trutta Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 hei du, vi er vel kanskje i samme situasjon. er også vikar og lønna mi går bare opp og ned. nå fortiden ser det ikke så veldig bra ut, jobber bare en til to dager per uke. i juni/juli kan jeg forvente at jeg jobber omtrent 4 dager per uke. går ut i permisjon første uke i september. har snakket med nav litt om hele greia. di sier jo at, hvis du er delvis ansatt og få dagpenger så er grunnlaget for foreldrepenger de best 6 av de ti siste måneder. nå jeg er bare litt usikker på om du må få dagpenger eller om du evtl. bare kan være litt i jobb uten at du få noe penger av nav. har også lest et sted at du må ikke jobbe fullt uken før du går i permisjon, fordi???? fakta er at jeg få hver gang et annet svar fra nav. ta meg en tur til nav igjen i morgen og skal plage de litt mer. skulle du høre noe nytt, gi gjerne beskjed. forresten hvor kommer du fra? hilsen sylvia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå