Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Jeg har nå fem - seks ulike treminer fordelt utover en uke...og faktisk to uker før... Siden dette er icsibaby så burde det være lett å regne termin? Legen i dag kunne fortelle at ofte så de at prøverørsbabyer var større enn "vanlige" babyer fordi de hadde så gode forhold i starten pga støttemedisin ol. Ofte ble derfor termin regulert på 18 ukers UL. Jeg syntes Nurket2 var så stor i uke 7 så dette forklarer kanskje dette? Mye greier...syntes det hørtes litt fint ut at "våre" hadde så god start jeg :-D Noe godt skal de få igjen for alle medisinen :-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Jøss...det var jo kjekt å høre at de har en god start disse bebissene våre....på en måte så er det jo logisk også med tanke på kosthold,null alkohol,nikotin siden vi vet hva som kanskje kommer...for ikke snakke om vitamniner...godt å vite at de ikke har en eneste dag der de har fått noe "boss" i lille kroppen sin...da tenker jeg helst på røyk og alkohol.. men vår lille var litt under gjennomsnittet da,,,,, var mellom 6-7 mm i uke 7...hva målte søskenbarnet??:)men litt genetisk vil det jo være uansett hvordan de ble til vil jge tro:) sønnen min lå under gjennomsnittet hele savngerskapet men hadde sine egen fine jevne kurve da:)) men kom 3uker for tidlig...frik som en fisk:) 2390 gr. 47 cm og 31 h.om. ååå spennende dette her...har fått tiMe til ordinær ul om 6uker..7 juni... gruer litt da må si det...men forhåpentligvis får vi se ne frisk og fin baby og kanksje vite kjønn....men overhoet ikke viktig...dte får bli en ekstra bonus;)
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 28. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2010 Hos oss stemte det med stor baby... Den ble målt til å være to uker eldre enn den var...også nå ble den målt større...i uke 7 var den 1,6 eller 1,7 cm...Nurket1 var 1,3 tror jeg på samme tidspunkt...eller litt senere... Jeg gik jo på både klexane og cyclogest til uke 11...12... så her har det vært full guffe hele veien...du sluttet litt før vettu... Og ja...vi er jo "sunne" fordi vi planlegger dette så nøye... Synes det var litt fint å tenke på jeg.... :-D UL...Skal en gang i juni jeg og...husker ikke helt datoen...men mye roligere etter i går...den sprella skikkelig og morsomt å se hele ungen. Senere blir det jo bare deler av den. Morsomt...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 ja guri da var det god str på de.. samma det bare de er frisk...stemmer jo det at jeg sluttet i uke 7 med klexanen og samme dag om positiv test cyclogest stopp...var nurket 1 stor ved fødsel? nå grubler jeg på dette downs greiene..leser at høy hcg kan indikere det?? jeg hadde ganske høy da men vet jo at det ikke trenger bety det da...men ser de downs på ordinær ul evt...GUD FORBY!!XXXXXX at de finner noe galt.. ja kjempe morro å se babyen når den er i den str...kan se alt den driver med...jeg kjenner sånn rare fornemmelser i rette området veldig ofte faktisk...akkuart som pisse maur som kravler rundt....hehehe:) den her lå ike i ro ett sekund begge de to siste gangen vi har sett den...
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 28. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2010 Heisann... Det med neseben og nakkefold kan de måle mellom uke 11 og 13 +6 tror jeg det var... Nurket1 var stor men ikke giga...hadde bare lyst på sunn mat jeg..epler og frukt...fisk og alt sunt...sjokolade smakte jord.... Nå spiser jeg det jeg greier...stakkars Nurket2...blir nok kort og tjukkk...ha ha... Ellers føler jeg og en rar følelse der nede...babyen begynner å bli ganske stor!!! Med Nurket1 kjente jeg spark fra uke 14 - 15...og de sier at 2 gang kan man kjenne det før...morkaken lå bak og da er det visst lettere å kjenne liv...den var ganske så vilter og...jordmoren lo og lo... Da tror jeg kanskje jeg tror jeg er gravid om noen sparker meg i magen... :-)
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 hmm prinsessa mi var litt mindre enn gjennomsnittet på alle kontroller inntil den ordinære ul, da var hun helt på gjennomsnittet og nå 6 uker etter er hun større enn gjennomsnittet... jeg tar det heller som at de vokser litt i rykk og napp inni der, at de har bedre utgangspunkt enn ellers er nok sikkert tilfelle siden vi planlegger dette og går igjennom mye for å få dette til=) men ellers så er det rykk og napp, gener og alt det der;o) prinsen min var over gjennomsnittet hele veien, dvs på SF målet, og prinsessa er enda mer over gjennomsnittet enn han, så jeg er litt spent på resultatet når hun kommer ut;o) han var 3720g og 51cm lang...hihi spennende dette.. skal på ny ul om nye 6 uker for diskutering av planlagt ks, wrææææl*vil ikke*men situasjonen tilsier at jeg mest sannsynlig må=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå