Gå til innhold

Forstår meg ikke helt på

mammasgull

Anbefalte innlegg

Den utfloden min...

8+4, og rene syndefloden som ei så passende skrev her en plass.

Den er melkehvit og litt tjukkere en lettmelk liksom.., kanskje fløte.. men bare helt hvit...

Av og til er den blank og tynn.

Det som er rart, er at det er så uhorvelig mye. Har aldri noen gang brukt truseinnlegg, for behovet har aldri vært der, men nå fyller jeg opp truseinnlegg på truseinnlegg....

Er dette noe som er helt normalt, eller kan det være det lekker fostervann?? det er vel heller usannsynlig, men det ligger å murrer i bakhodet at det kaaanskje kan være det.....

En smule psycho om dagen..... :)

Fortsetter under...

He he he he.....fin klubb å være medlem av her da...

Tror du kan slappe heeelt av. Det er vanlig med mer og rikleig utflod. Hørt om flere som må bruke truseinnlegg.

vet Tøysekroppen slet med det samme...

Min varierer noe...men drikker litt lite og merker forskjell da faktisk...er så kvalm at jeg sliter med væskeinntaket...har hatt alle mulige rare farger...og det har bekymret meg...

Så tror du kan ta det med ro ja :-)

vellkommen i "skrulle" klubben hehehe:)

stemmer at jeg også opplevde det der...spesielt det blanke som bekymret meg men det gikk over og er plutselig blitt hvitt igjen og masse andre "flotte" farger;)

trodde også det kune være fostervann men heldigvis var det ikke det og det er det ikke hos deg heller....flere og flere melder samme "problem" har jeg registrert rundt om...dette går bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...