Gå til innhold

Søskenvogn eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om vi skal kjøpe søskenvogn eller ikke. Blir 2 år og 3 mnd mellom de. Noen som har erfaring? Kommer vogna til å bli brukt, hvor lenge blir den brukt? Håper på mange gode erfaringer ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke kjøpt søskenvogn..

Eldste var 2 år og 2 mnd når vesla kom.

Han har en sportsvogn i bhg som nesten alltid står der, som vi bare tar med hjem om vi skal noe spesielt.

Er ikke så glad i å sitte stille i vogna lenger ;)

Skrevet

Flere med erfaringer???

Skrevet

Jeg har kjøpt, men det blir bare atten mnd mellom mine.

Noen av vennene mine har to tette, og de har gjerne brukt den til de er tre år, kommer jo litt ann på å mye dere bruker vogn, og om eldste er flink til å gå litt selv.

Vi har bare en bil, så her blir vogna brukt veldig mye siden mannen bruker bilen til jobb, kunne ikke klart oss uten.

Hvis dere bare kommer til å få bruk for den en sjelden gang, ville jeg heller ha kjøpt ett søskenbrett å stå på!

Skrevet

Da min eldste rundet to år brukte vi ikke vogna mer. Unntaket var ferie, hvor det var greit å ha den med pga hele dager med sightseeing / gåing...

Hvis det er over to år mellom barna vil jeg tro det holder lenge med et ståbrett, eller kanskje et søskensete oppå vogna, hvis dere går ofte på lange turer, eller bruker vogna mye over avstander som er for lange til at toåringen kan gå selv:)

Skrevet

Tusen takk for svar :) Er enda en stund til den lille kommer, så får vel tenke litt mere på det... Har vært inne på tanken på ståbrett ja, noe søskensete oppå vogna blir det nok ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...