Gå til innhold

gravide se hit litt takk:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter på IKM imorgen eller torsdag.

Men har hatt masse utflod siden el,litt sånn tyntflytende melkehvitaktig..er liksom våt dere nede konstant,kan kjenne at det renner til å med når jeg sitter faktisk(bruker egentli ha ganske fast hvit utflod mellom el å ikm å lite i forhold til dette.)..å har hatt småmurringer siden el og,siste dagene har jeg bare hatt litt mensenmurringer når jeg står opp,så erstattes de av stikking på høyre sia som er bittelikt elsmerter å varer fra eller til helt til jeg legger meg eller utover natta og.

noen andre som har hatt d som tegn?

prøvd å kjenne på den berømte tappen men syns jeg alltid har en strek i den å ikke ett hull som jeg burde ha siden jeg aldri har født før. men syns den virker hard å mindre enn den bruker før mensen..hmm

er vell bare å smøre seg med tålmodighet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

el tappen er litt myk,men mye hardere inni enn den bruker;)

Skrevet

jeg er gravid.. og økt utflod er det eneste symptomet mitt foreløpig! Også noen sekunder med litt menssmerter av lett slag av og til :)

Skrevet

hvordan er ufloden din da? min er myyye mer rennende enn den bruker å være. men ik noe slimaktig el noe sån,bare vått me en del melkeaktig innslag:)

Skrevet

Ta deg en test =) Bedre det enn å drive å kjenne på tappen. Tilfelle det er en spire der så er det ikke så lurt å ta for mye med fingrene oppi der =)

Lykketil =)

Skrevet

ja er nok ikke bra å drive å grafse så mye oppi den nei..

skal vente noen dager å har ik tante rød kommet så må jeg jo ta en test:) håååper så,så søkkenes lei av å gå å vente å vente..

må jo bli min tur snart nå altså:)

Skrevet

krysser fingrene for at du snart er her inne =)

Skrevet

tusen takk for det)vil vil vil vil<3

lykke til me svangerskapet:)

Skrevet

Vanskelig å si om dette kan være fordi du er gravid eller om det er tilfeldig. Til meg så var jeg "helt" sikker på at jeg ikke var gravid rett før positiv test. Fordi alt var som før- jeg trodde liksom jeg skulle føle det på kroppen, når du har liv i deg, men alt jeg kjente var "menssmerter" (trodde jeg hehe...) så gikk egentlig bare å ventet på det. Dagen før ikm så tok jeg en test likevel og ble veldig overrasket når det var en svak strek nr 2. Trodde nesten ikke på det da hehe, og testet om og om igjen. I ettertid ser jeg kanskje mer symptomer enn jeg gjorde da siden jeg var så bevisst på at jeg ikke skulle innbille meg symptomer :P Hadde mindre utflod enn vanlig jeg da, og litt brunt utflod som vanlig før/etter ikm, vondt i rygg/uvel i ca et par timer rundt eggløsning (festesmerter?), og mensmurringer ca 1 uke før ikm som fortsatte ca en uke over ikm og fortsatt litt enda (er 5+5 i dag). Tror forsatt ikke helt på at jeg er gravid da men må vel bare stole på uteblitt mens og (nå) to sterke blå streker på test :)

Hadde jeg vært deg ville jeg ikke klart å vente med å teste! Jeg ville prøvd sånn med streker, ikke digital, for da har du mulighet til å se om det er en svak strek nr to der eller ikke. 1 dag før ikm gir bare svakt utslag hvis det er positivt, men du vil antakeligvis se antydning til strek hvis du tester riktig og har spart opp nok urin over lang nok tid.

Lykke til! Håper på spire for deg :)

Skrevet

Jeg hadde null utflod mellom el og ikm. Tror dette kan være veldig forskjellig da... Hadde endel stikkinger på høyre side da.

Lykke til! Håper spiren din sitter denne mnd.!

Skrevet

takk for svar jenter:)

lalita:jeg har vært gravid en gang før,i fjor men mistet da tvillinger i MA,men da var alt likt eller trodde ialelfall det,for da gikk jeg ikke å kjente på det med å være gravid eller ikke.

Men veit bare at ting er veldig annerledes denne mnd enn det noengang har vært på ett år med prøving..men tør ik tro at jeg er gravid,da tror jeg heller på tante rød.

Får vente å se om jeg tar en test,har ett par liggende:)

Skrevet

Må si du er flink som klarer å la være å teste hvis du har tester hjemme:) Lykke til!! Og vedr symptomene dine, så har du flere av dem jeg hadde, bla annerledes utflod og stikningene i siden. Så igjen, lykke til:))

Skrevet

Hvorfor vente me å teste? min siste mens var 26 mars, befruktet ca 9april.

testet posetiv 19 april :)

ta en test du :)

Skrevet

huff dag kom det spotting med brunlig utflod så er nok mensen som er i anmarsj ja...såååå lei nå altså!

denne mnd skal jeg drite langt i all prøving å bare kose meg,blir jo psykisk dårli av å gå å vente å vente på noe som aldri skjer!

jaja lykke til dere jenter som er så heldige,nyt det=)

Skrevet

Uff da, det var kjipt. Håper det går bedre neste måned! Anbefaler damiana og wild jam:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...