Gå til innhold

Er det stygt å "moone" til naboen?:-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har bygget på huset,og flyttet kjøkkenet til den nye delen.Og de er blitt så glad i sitt nye kjøkken at de sitter der hele dagen (Iallefall på ettermiddag/kveld når vi er hjemme).Flott det altså:-)

Men!Nå har de fullt innsyn til vårt kjøkken,og iom at vi bor i en innerst i en stille blindvei så er det ikke så mye annet spennende å se på enn oss.For vi er superspennende;o)Så de sitter og glor opp til oss hele tiden,så jeg får jo rett og slett prestasjonsangst:-/ og må ha persiennen lukket under hele mitt opphold på kjøkkenet..

De er hyggelig og grei,og mener nok ikke å stirre slik,men jeg har ikke guts nok til å gi beskjed heller.Så da tenkte jeg at jeg kunne moone til de eller noe slikt.Kanskje evt bare vinke for å gjøre de litt oppmerksom på ståa?

Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Jeg tror ikke mooning vil føre til at de stirrer mindre ihvertfall.

Jeg hadde heller valgt å få tak i sånn film man limer på vinduet - der du har utsyn men ingen har innsyn.

Skrevet

Persienne eller vindusfilm hadde jeg gått for :)

Skrevet

Stille seg med kikkert i vinduet og stirre tilbake?

Evt noen gardiner som slipper inn lys.

Skrevet

Trekk for gardinene, la de være trukket for en stund.

Trekk dem fra mens mannen "hjelper deg" med å "lukke" BH'n.

Og vink til dem med et stort smil......

Skrevet

Jeg bodde rett over gata for et hotell en gang. Det hendte ofte at det stod folk i vinduene på hotellet og stirret inn i stua mi. Da pleide jeg å vinke til de... Skal love at de ble flaue og forsvant kjapt.

Moone prøvde jeg aldri, men hvis du gjør det må du skrive inn her hvordan de reagerte :o)

Skrevet

Tror jeg ville kjøpt persienne, men HVIS du velger å moone de må jeg si jeg digger deg litt;) hehe....

Skrevet

Kanskje det er å ta den litt langt om jeg skulle finne på å vise stumpen,men det hadde vært morsomt og:-)

Skrevet

Helt ok å moone hvis man er på hotell og noen stirrer inn, men naboer som man skal treffe i gata kansje i år etter år, muligens grille med og treffe i sosiale sammenhenger..noe skeptisk ;-)

Men hva med å vinke? Den er jo i grunn fin og gjør dem oppmerksomme på at de er tatt i å titte inn ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...