Gå til innhold

Noen som kan roe mine nerver her? Skjønner ingenting:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden jeg sluttet på pilla for å prøve å lage et lite nurk i fjor, så har jeg hatt tante rød på besøk en gang i mnd (ingen fast dato).. Men nå har jeg ikke fått besøk siden 6. mars, og jeg er heller ikke gravid! Hva skjer? Er noe galt med meg? Eller er dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lenchen jente98 og jente08
Skrevet

Jeg prøvde å bli gravid i nesten et år da jeg skulle få min første datter. Vi stresset nok litt med det, og jeg var veldig fokusert på å bli gravid, og tror da at man kan lure kroppen litt, eller kanskje stresse den?? Jeg husker hvertfall at mensenen ble helt usystematisk, og at jeg kunne gå lenge uten den.

Kontakt lege dersom du blir urolig.

Da jeg endelig ble gravid, så testet jeg forresten negativt noen dager etter forventet mens, men da mensen fremdeles ikke kom tok jeg en ny, og den var positiv.

Kanskje du skal ta en ny test??

Skrevet

Det kan nok godt hende at jeg har stresset meg opp md tanken på å bli gravid, men klarer nesten ikke annet enn å tenke på det noen dager.. :/ Har så lyst på å bli gravid snart, merker jeg blir litt smågal:p

Har kontaktet lege, så skal få hendvendelse til gynekolog snart. Får se hvordan det går:)

Har tatt mange tester, og alle er negative.. så er nok ikke det..

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...