frue og mamma Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Hei, Skal døpe vår datter, og har fått spørsmål om hva vi ønsker oss til dåpen. Ble tatt på sengen, da jeg ikke var forberedt på at det var noe vi måtte tenke gjennom. Noen som har forslag?
LHHR Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Jeg synes det er mest greit med praktiske gaver, men det er jo en smak sak Større bøker (eventyrserier eller lign) Tripp-trapp stol 3 hjul sykkel
Cornelianelia Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Jenter får alltid en del smykker. Ellers er det jo vanlig å gi sølvskjeer, sølvkopp etc fra gullsmeden. (er selv ikke altfor begeistret for en del av de sølvtingene. Hva skal man f.eks med et sølvetui til dåpsattesten....???) Derfor er det lurt å komme med gaveønsker. Her er noe vi har fått til våre eller som jeg kunne tenkt meg å få til en dåp: * Barnehagesekk * Sangbøker * Eventyrbøker * Barnemøbler. Er f.eks flere steder på nett man kan bestille barnestoler med påmalt navn, dato og ulike barnemotiver. * Barneservise. F.eks herfra: www.babydesign.no ellers liker jeg veldig godt servisene med motivene fra Egners bøker: Kardemommeby, Karius og Baktus, Hakkebakkeskogen. * Annet til barnerommet: Fine lamper, tepper, hyller etc. * Smykkeskrin * Bunadssølv - dersom dere kommer fra en bunadsfamilie. *
EW Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 Gavekort hos fotograf! Nå er jo prisene veldig forskjellig og noen er ekstremt dyre, men hvis du går til en som nettopp har startet opp, så kan du få det billig. Jeg vet ikke hvor du bor i landet, men jeg tar portrettbilder, og er billig. Send en PM hvis du vil ha link til hjemmesiden min:) Ellers har jeg satt pris på servise, album, sang- og eventyrbøker. Tann- og hårlokk etuier ol. blir ofte liggende i skuffer dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå