Gå til innhold

Hei Zassy:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje du kunne se på meg? Er jeg gravid? I tilfelle kjønn? Noe mer du evt måtte få opp.....:) Min f.dato 291266

Kan se tilbake om du vil:) Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei det var litt vanskelig å se faktisk..men tror det blir gutt, men hmm når kommer han, hehe.. tror du er gravid nå! Ellers blir du det ganske snart..senest juli! Ble ikke mer konkret i grunn, beklager :)

Hvis du vil se tilbake lurer jeg veldig på jobbsituasjonen min..er arbeidsledig nå, kommer det noe snart? Noe jeg burde gjøre?

(hvis du har litt ekstra tid ser du noe graviditet/kjønn? Vi starter prøvingen i juli, men lurer mest på jobb altså hvis du ikke orker å ta så mye ;)

Skrevet

Ja, er gravid nå! Da er det foreløpig 3 som har spådd jente og to som har spådd gutt:) Spennende! Jeg skal se på deg en av de nærmeste dagene. Må bare roe meg ned litt først!

Takk skal du ha! Ser du noe på fødsel forresten?

Skrevet

Er du? Åh gratulerer !! :-D Langt på vei? Får ikke opp annet enn at det ser ut til å gå veldig fint :) Går bra at du venter litt med å se på meg ja, har du nettopp funnet det ut eller? Ettersom du trenger å roe deg? :P Nesten så jeg så TO gutter jeg..hehe, men kanskje du har fra før og at de blir litt tette eller? :) Blir spennende å følge med deg! :)

Skrevet

Har egentlig ikm i helga, men har testet positivt igår og idag. Så tror nok jeg er det ja... Jeg har 2 gutter på 3 og 1 da. Kanskje dem du ser? Håper litt på jente nå da, men alt er velkomment! Har 3 gutter og 2 jenter. Planla ikke å bli gravid, så er litt i sjokk. Trodde ikke det var så lett gjort i min alder liksom;)

Skrevet

Ja kanskje det, oi har du 5 barn? Bra jobba! ;) hehe. Kan se en gang til på deg i morgen og se om jeg får opp det samme på kjønn da eller ikke :) Da er du tydeligvis veldig fruktbar ;) Så koselig da !! Åh gleder meg til vi begynner å prøve å sommer :-D

Skrevet

Ja,det er like magisk hver gang synes jeg:) Takk,-kjempefint om du gidder det:)

Skrevet

Hm, nå i kveld fikk jeg faktisk opp jente, ble usikker nå, hehe. Får prøve en siste gang litt senere, si fra like før du skal på ul f.eks :)

Skrevet

Så litt på deg og jobb. Dette er ikke så lett for deg for tiden tror jeg. Men det er noe som sier at ting er akkurat som de skal,-om du skjønner? En sånn spirituell holdning til livet, om å følge flyten og stole på at det som er ditt vil komme til deg. Dette blir veldig lite konkret, men utifra kort og runer, virker det som om læringen ligger i hvordan du forholder deg til det. Og at sålenge du stresser med det, vil du føle motstand. Om motivet for å jobbe er å ha en inntekt, så gjør det enkelt...Om du venter på den rette jobben tror jeg du bare må ha litt is i magen. Gjør hyggelige ting og stol på universet.... Hva tenker du om dette? Gi meg litt tilbakemelding, så ser jeg mer...

Skrevet

Hei magica fra tryll :)

Ja jeg kjenner meg igjen - og har hørt det før for å si det slik ;) Jeg vet jeg stresser..men jeg føler jeg har hatt motstand og slitt lenge med dette nå og er temmelig lei! (Det er i bunn og gunn snakk om år..) Jeg ønsker (og ber om) at den "rette jobben" skal komme hele tiden, det er det jeg egentlig vil, jeg ønsker meg først og fremst trivsel! Jeg prøver å tiltrekke meg dette. Men..det begynner å tære på økonomien og selvtilliten når man går så lenge hjemme..og vi tenker å starte babyprøving i juli og jeg vil ha jobb før vi starter prøving så da blir det litt ekstra stress rundt dette nå. I blant ønsker jeg bare å ta "hva som helst" av jobb, men så er det viktig for meg å få meg en jobb jeg kan trives med også. Er bare så usikker på retning og sånn. Men ok..ha is i magen..men ser du noe som helst tidsberegning på dette? Vil vi komme til å kunne starte babyprøving i sommer eller blir det utsatt? :( Prøver å gjøre hyggelige ting og prøver så godt jeg kan å følge flyten og tenke positivt, men det går i perioder, innimellom blir jeg veldig frustrert og lei! Ja..dette ble kanskje mye tilbakemelding, men nå vet du hvordan jeg tenker og kanskje du føler noe mer/annet rundt det da? Setter kjempestor pris på at du tar deg tiden! Dette med jobb opptar alt rundt meg for tiden..fra jeg står opp til jeg legger meg, så det er slitsomt ja. Stor klem!! :)

Skrevet

Ja,hei igjen ja! Sorry,datt bort litt. Jeg skal ta å legge et større legg på deg imorgen. Er så trøtt nå..hehe. Hvilke typer jobber ønsker du deg,-og hva føler du deg ferdig med liksom??

Håper det med jente stemmer da:) Selvom det viktige selvfølgelig er at alt er bra....

Skrevet

Hei tusen takk, mener ikke å mase vettu ;) Ta det når du kan du! Skal på et møte i morgen ang jobb, så får se om det kanskje skjer noe snart. Tenker type kontorjobb/sekretær eller lignende nå.

Skal se nærmere på kjønn på deg en gang til jeg, tror det er lurt å gjøre det nær UL for meg :) Natta - sov godt :)

Skrevet

Dytter denne litt fram, hadde forsvunnet så raskt :)

Skrevet

Hei du! Nå har jeg lagt noen kort, og jeg kan se at du opplever mye motstand rundt deg akkurat nå.Virker også som om du har opplevd skuffelser på det følelsesmessige planet. Og så kommer det noe med at ønskene dine, og virkeligheten krasjer kanskje sammen litt. Virker også som om det for deg nå ville være lurt å gå litt ekstra inn i deg selv, meditere, finne ut av ting på innsiden. Når det er sagt ligger det et flott kort som endelig resultat, med både materiell og helsemessig suksess!

Tenker forresten på lege-tannlegesekretær,-har du noe med det å gjøre? Evt på et sykehus...

Skrevet

Hei og takk for at du husket på meg :) For å ta det siste først, så stemmer det veldig med det jeg leter etter, som er type sekretærjobb..akkurat den som jeg har i sikte nå er faktisk type helsesekretær, spent på om jeg får den, kanskje det var denne du fikk opp? Synes du det så positivt ut da? Bortsett fra det så har jeg faktisk jobbet som tannlegesekretær også for en del år siden :)

Takk for at du så på meg, skal ta til meg det du skrev og så får vi se hva som skjer! :)

Skrevet

Utifra det siste kortet(mynt ess), som ligger på resultatet av det hele, så virker det veldig lovende!! Jeg skal krysse fingrene for deg, håper virkelig du får den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...