lykkeliten1 Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Nå skjønne rjeg ikke noe... Er på dag 14 i syklusen. Dvs hadde TR fra 14. til 18. april. Vi har skikkelig avslappa måned denne pp, men kan vel ikke la være å tenke på at EL er rundt i disse dager en eller annen gang. MEN i dag kom TR. Kjente murringer i går, men de forsvant igjen i går ettermiddag, så jeg tenkte ikke mer over. Men i dag kom altså TR som lyn fra klar himmel. Hvorfor ? Hva skjer `a? Kan noen fortelle meg noen glupe ord? Har stort sett hatt normal syklus på 28 dager.
lykkeliten1 Skrevet 28. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 28. april 2010 Ingen som har hatt det slik før? Ingen som vet noe om det? Må bare si at det blødde friskt i ca 2 timer og så stoppet det igjen. Ikke så veldig mye. Er det vanlig rundt EL- tider?
lykkeliten1 Skrevet 28. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2010 Må oppdatere dere om hva som skjer. I dag kommer det også friskt blod. Hvorfor? Det kommer ikke i bindet, men kommer hver gang på papiret: Sorry detaljer.
Satya Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Dette kan vel være EL-blødning? Det har jeg begynt å ha etter jeg sluttet med p-piller. Ikke hver gang, men kanskje halvparten av syklusene. Ganske mye blod, særlig ved toalettbesøk 1-2 dager før jeg tester positivt. Sjekk med en EL-test, da vel! :-)
lykkeliten1 Skrevet 28. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2010 så fint! Takk for svaret! Ble så glad. Jeg har teste-fri måned, men da vet jeg jo ihverfall at jeg om min kjære kan kose oss i helgen og samtidig håpe at det kan gå bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå