Gå til innhold

Er det flere som har murringer i korsryggen, mensmurring !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 19, bekymrer meg for alt :/ lenge siden jeg har hatt det nå, men i dag har jeg kjent det veldig godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,jg har hatt det sia uke 7.. er nå snart i uke 14..

har kjent det ekstra godt jeg også idag....

trukke det er noe farlig... vet søstra mi slet med det hele svangerskapet hennes....

Skrevet

jeg hadde et innlegg her for noen dager siden om akkurat det samme. Er 16 uker i dag, og har plutselig fått skikkelige murringer igjen.. har ikke hatt det på veldig lenge. Fikk mange svar om at dette var helt normalt og ingenting å bekymre seg for - og ville derfor bare viderformidle dette til deg. For jeg vet hvordan det er å bekymre seg for alt..

:)

Skrevet

Tusen takk for svar, det varmer, er så lei av å bekymre meg for allting :/ fortsatt fin dag til alle mammaer <3

Skrevet

Hei! Jeg vet ikke om dette gjelder dere da, men jeg har hatt smerter i korsryggen, altså typiske menssmerter noen uker nå , er i uke 22. Og legen og fysio har begge sagt at dette er et typisk tegn på tidlig bekkenløsning.. Men, igjen dette var meg da. Gjør det vondt når dere presser på skambenet? For det var et annet tegn jeg hadde på samme tidspunkt,

Skrevet

Skal ikke forundre meg att det er det neste jeg får :( slitt med kynnere siden uke 12.fult sykmeldt pgr. av det.jobber med mye gåing og tunge løft.

Mitt 1 svangerskap jobbet jeg fult ut nesten, så ingen svangerskap er like nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...