Gå til innhold

Nedtrapping....

bamali 2rosa og 1blå

Anbefalte innlegg

Er det noen som har røyka mye iløpet av svangerskapet?? Jeg klarer ikke trappe ned en gang...Med første barnet trappet jeg ned til rundt fem per dag, men denne gangen ligger jeg altså på rundt 20 per dag. Er jo fullstendig klar over at jeg må kutte ned, men har bare ikke funnet ut hvordan enda:S Nå har jeg vært sykemeldt nesten hele svangerskapet og kjeder meg gløgg i hjel, så det er mye kjederøyking. Noen tips til ting å gjøre så jeg ikke tenker så mye på den h*** røyken???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141780025-nedtrapping/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Skjønner frustrasjonene dine. Røyket selv, og har aldri tidligere hatt noe særlig lyst til å slutte. Fant ut jeg var gravid i uke 4, og fant ut at nå skulle jeg slutte å røyke! Holdt meg i 3 dager, syntes ikke det var så ille, så tenkte at det ikke var farlig om jeg tok bare en røyk? Og da var det gjort. Pleide å røyke rundt 15 røyk til dagen. Etter jeg "begynte igjen" har jeg noen dager hatt en eller to, andre dager seks eller syv. Får utroolig dårlig samvittighet! Skjønner det er spesielt vanskelig for deg som er hjemme, for det er da jeg også faller for fristelsen. På jobb er det liksom ikke så vanskelig å la vær. Men, så begynte jeg å lese Endelig ikke røyker, for kvinner, noe jeg virkelig ville annbefale deg, du har sikkrt god tid, og får lest den ut på at par dager:) Nå er jeg glad for at jeg slipper å være avhengi av den dumme røyken, og det beste av alt, jeg nyter det! Høres kanskje rart ut, men absolutt verdt et forsøk for det lille nurket i magen:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141780025-nedtrapping/#findComment-141832379
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...