Hurra133 Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Hei. Jeg har en gutt på 21 måneder, og da jeg ble gravid med ham, var jeg sikker bare noen får dager etter eggløsning (befruktning). For noen uker siden var jeg gravid igjen, men hadde en tidlig spontanabort. Vi holder på å prøve igjen. Begge gangene jeg var gravid, synes jeg å huske at jeg, på et veldig tidlig tidspunkt, ble sår i munnen. Jeg lurer på om jeg kan være gravid igjen (men er ikke kommet til dato for mensen ennå), og er igjen vanvittig sår i munnen. Jeg har sett litt på nettet, og har funnet TO andre (personer) som nevner dette. Er det flere som har hatt dette som et tidlig symptom på graviditet?
Hannemor82 Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Jeg kan ikke å huske det di tre gangene jeg har vært gravid, men det er ikke helt usannsynelig nei... slimhinnene forandres nemlig! ett av mine tidlige symptomer i den forbindelse er at jeg nyser og nyser... sikkert ei uke før tanta skulle ha kommet.. ) merkelige menneske kroppen )
lillebebis 3! Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 ÅJ! Så rart at du skriver dette nå, for jeg har den siste uken fått FIRE munnsår! Sånn på innsiden av munnen munnsår. Ikke synlige, men i tannkjøttet, på en måte. Og det har jeg ALDRI! Jeg venter på mensen, så kanskje det er noe i det? Er det munnsår-sår du mener?
Julie_82 Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Ikke sår hals, men halvtett, rennende nese og en følelse av at jeg er i ferd med å bli syk. Dette varte noen dager rundt den tiden det ville ha festet seg, så forsvant det igjen.
Hurra133 Skrevet 28. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2010 Ja, sånn! I ganen. Som når man kar spist alt for mange harde, søte drops. Og så er det en liten vond greie ytterst på tungen. Jeg pleier heller ALDRI ha det ellers!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå