Gå til innhold

Min mann fantaserer

Anbefalte innlegg

Skrevet

om å bli stelt som en baby, dvs bli lagt på ryggen, kledd helt naken, vasket i skrittet og i rumpa, smurt på salve og til slutt bleie. Bør jeg oppfylle denne fantasien, eller bør den kanskje forbigås i stillhet? Noen som har prøvd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

? Jaha!

Kan ikke være riktig god han da!

Men for all del,stell mannen din du!

Skrevet

Jeg ville ikke gjort det, og jeg tror ikke jeg ville tent på ham igjen etter at han hadde kommet med dette forslaget....

Skrevet

Så teit et svar 15:45. "Kan ikke være riktig god han da!" Alle har forskjellige fantasier!

Skrevet

Er endel menn som fantaserer om slike ting, om det er helt normalt er en annen sak. Synes det er opp til hva du ønsker og føler deg komfortabel med. Synes du det er ok så greit nok, men kan tenkes at du vil føle avsky også, og at han selv blir pinlig berørt. Noen ganger er fantasier best som nettopp kun fantasier.

Har selv en fantasi om en venn av meg, har ingenting med mannen og hans prestasjoner å gjøre siden han er helt fantastisk og jeg elsker ham, men synes det er spennende å ha den lille fantasien i tillegg. Men den vil forbli kun fantasi også, aldri noe mer.

Skrevet

..ehh.. Hvis dette virkelig er tilfelle, noe jeg ikke er så sikker på, men for å gi et svar så ville jeg aldri respektert eller tatt han seriøst igjen. Hadde ikke orket å ha han som mann heller.

Skrevet

Teit? Ja,du får synes det du!

Sexfantasier har ikke noe med babyer og gjøre.

SYNES jeg da!

Så derfor er han ikke riktig god i mine øyne!

Skrevet

En helt grei, sikkert også normal fantasi. Men en fantasi er som regel best kun som fantasi, som ikke skal realiseres.

Skrevet

Dette er vel vanlig som andre fethisjer(?).

Hva du skal gjøre med det,er jo opp til deg hva du har lyst til og hvor dine grenser går:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...