Gå til innhold

No flyttar eg snart til Florø!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bur i Førde, og her finst ikkje einebustader til salgs. Har leita i over to år, og det har vore tre stk vi har vore intr. i, men desse har gått for over 4 mill, og i tillegg vore langt frå perfekte.

I Florø kan ein få strøkne hus til under 3.5 mill. Men så vil eg ikkje bu i Florø, så då er eg like lang.

Dagens hjertesukk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får bygge selv da, vett. Kjenner en del i Førde og enten bygger de selv, eller så kjøper de leilighet - så du har sikkert rett. Jeg synes ikke det er verdens navle akkurat, så jeg ville sikkert flyttet om jeg var deg, men så har jeg ikke den samme tilknytningen til stedet som du har, sikkert.

Skrevet

Finst ikkje tomter heller... Kun 7 km frå sentrum.

Har all familie og venner her, så vil ikkje flytte:( Men er dritlei av å bu i leilighet.

Skrevet

utrolig dyrt i Førde da. Vi har akkurat kjøpt oss strøkent hus på 200 km2 for 2.1 mill. Du får flytte til Østlandet da vettu=)=)

Men 7 km fra sentrum er jo ikke langt da, så du kan jo kjøpe tomt og bygge?

Skrevet

merkelig, vi kjøpte hus i førde for 2,5 mill for 2 mnder sida..litt å pusse opp, men det kjem på godt under 3...

Skrevet

eg trur du er kresen, då får du berre flytte til florø, men det hadde ikkje vore meg!! lykke til :)

Skrevet

Olav, du må vakne! Førdianarane kjem!

Trodde ikke det var så mange av dere her.

Skrevet

klart, vi stille sterkt.

Skrevet

Det i Holten dokke har kjøpt?

Vi er nok litt kresen ja, men vil ikkje ha eit oppussingsprosjekt, sidan vi begge er treneva.

Hi

Skrevet

Eg syns 7 km er altfor langt. Vil helst bu i gangavstand til sentrum.

Hi

Skrevet

Det finnes hus, bare ikke i din prisklasse, innenfor dine områdekrav, uten behov for oppgradering osv... Enten må du endre kravene dine, eller så må du flytte til Florø eller et annet sted som har einebustader til salgs som møter dine spesifikke krav.

Skrevet

Hvorfor vil du ikke til Florø?

Her i Florø har vi jo det så braa! ;o)

Skrevet

Er vel ikkje så mange førdianarar som vil flytte til Florø, eller omvendt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...