Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Har 3 "bestevenninner", 1 bestekompis, 4 nære venninner, ellers har jeg jo bekjente, men ingen flere enn disse 8 jeg ville ringt bare for å slått av en prat, eller kunne kommet uanmeldt på besøk til.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Du har mange venner. Count your blessings
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Nei, det er ikke få venner.. Man bør heller ikke tenke på antall venner, men hva de gir enn.. Vil heller ha få veldig gode venner, enn mange dårlige.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Du har mange venner. Blir litt misunnelig...
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #7 Skrevet 27. april 2010 Grunnen til at jeg spør er at jeg skal invitere til jentefest, og vi blir da 8 med meg om alle takker ja. Syns det er litt få i forhold til andre fester jeg er på, men gidder ikke invitere folk jeg ikke omgås til vanlig. Hi
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #8 Skrevet 27. april 2010 Selv foretrekker jeg selskaper med maks 8 personer, aller helst færre. Ellers får man ikke snakket med alle uansett, og det blir så mye bråk og styr og stress både før, under og etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå