Gå til innhold

Hva slags barnevogn har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor er du så fornøyd med akkurat din? :) Snakker om vogner fra spedbarnsalder..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har TFK og Elsker den. Lett og trille og man har den hele vogn perioden

Skrevet

Vi har Peg-Perego vogn. Er ikke sikker på modellbetegnelsen, men er duovogn. Den er et par år gammel.

Er kjempe fornøyd, eneste jeg savner litt er lufthjul, isteden for de små svingbare..

Skrevet

Har Simo Duo, og er veldig fornøyd. Bagen er stor og god og vognen triller godt på alle underlag.

Nå er den lånt bort til noen venner hvor babyen ligger med hoftepute, og vognbagen vår var mye bredere enn den de hadde selv (kombi), så lillejenta la veldig godt i vognen hele vinteren.

Skrevet

Simo, og veldig fornøyd!

Skrevet

Vi har carena free, og en troller søskenvogn. Jeg kunne ønske det var lufthjul på carena vogna, men ellers er jeg godt fornøyd. Nå som sommeren kommer er det fint å kunne snu håndtaket. Vi bruker en softbag oppi. Om jeg skulle kjøpt ny vogn hadde jeg nok gått for en simo kombi.

Skrevet

Moutain buggy og bugaboo camelon....begge to supre vogner! Bugaboo'en type byvogn mens mountain byggyen til ut på tur! Kanon trillekomfort!!

Skrevet

Ok. Ja lufthjul er bra. Hmm. Jeg er på jakt etter vogn men har jo ikke peiling på dem. Hehe. Vil ha en som kan trilles selv om det er grus på veien og som ikke veier for mye slik at den kan trilles lett selv om det går litt oppover..

Skrevet

Har tfk og teutonia mistral (med svinghjul forran). Brukte Tfk vogna mest når hun var liten. Nå bruker jeg bare Mistralen siden jeg kan velge om hun skal sitte mot eller fra meg ved å bare legge håndtaket over. praktisk når det er sol :)

Skrevet

Jeg har brio kombi (2007 mod) som jeg har brukt til begge ungene.

Jeg elsker den vogna, for den er passe stor (men allikevel lun, har ikke så åpen/bred kalesje) den er robust, med store lufthjul, stabil, lett å manøvrere, og den passer bak i vårt nokså lille bagasjerom.

Skrevet

Teutonia elegance.

Vakker, klassisk, og utrolig god å kjøre. Den er deilig for babyen å ligge i også -og har god plass, myke fjæringer og god høyde under kalesjen.

Den har mye av det de klassiske gammeldagse vognene har, men er samtidig nett, liten og praktisk.

Skrevet

Simo duo knall fornøyd,brukte bagen m pose oppi til ungen var 9 mnd.Kjempe stor og god bag.Vogna like go å trille både i skauen og i byen. Hadde valgt den igjen ;0)

Skrevet

Hadde Simo kombi sist, og står en Simo kombi i gangen nå som venter på å bli brukt..

Elsker den vogna! Kjempe god å trille!

Skrevet

Jeg har Simo Duo, Maura 4 veldig fornøyd med begge de vognene.

Skrevet

Simo eleganze (bagvogn). Den er nokre år gamal, veit ikkje om ein får tak i den no. Stoor og god bag, pen vogn synest eg. Og så vind-og vanntett; eit must på vestlandet.

Skrevet

Simo kombi! Elsker den og skal definitivt beholde den til nestemann. Har hatt en del andre i tillegg, men det er stort sett bare kombien jeg bruker. Frøkna er 21 mnd nå og storkoser seg fortsatt i vogna, den er lun og romslig og hun kan sitte der og leke når det trengs (*mamma skal bare prøve denne kjolen, se her, her har du en milliard leker i mens*).

God å trille, lun, stødig, pen. Løv it :o)

Skrevet

Emmaljunga duo classic, bruker den for 2. gang nå til lillebror. Den er egentlig like fin som da vi kjøpte den, minus en ting og det er et utslitt understell.. Brukte den aktivt i 3 år til førstemann og har brukt den i 5 mnd nå til minstemann, men nå er understellet så godt som helt gåent.. Desverre.. Så enten må vi kjøpe nytt understell eller så må vi bytte vogn.. Nytt understell er desverre meget dyrt, 3000,- er rimeligste mulighet vi har funnet og da er det kjøpt i sverige..

Skrevet

brio happy. Er fornøyd med den.

Stødig og god å trille både for høye og lave "trillere"

Skrevet

Jeg har Simo, men er IKKE fornøyd lengre. Kalesjen detter av veldig lett, bagen er løs, den heller nedover så hodet blir lavere enn resten av kroppen, den er tung og tar stor plass i bilen. Blæh... Neste gang skal jeg ha emmaljunga!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...