Gå til innhold

Kvalme og vitamintabletter...

Nurket1 - prøver 2010

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja...fikk svar av deg før tror jeg BC...men får så dårlig samvittighet...

I dag ble det french fries til middag og mentholdrops til dessert...het på trynet kosthold de dagene kvelmen er værst...og jeg er supersunn til vanlig...helt frivillig altså...

Når selv vann smaker grusomt så vet ikke jeg....

:-(

Legen sa dropp tranen...åhhh...hjælp...traaaan...burp...

hei:)

jeg leste at b-vit er bra MOT kvalme...tar du det?jeg gikk tom en liten uke og da kjente jeg helt seriøst at kvalmen snek seg innpå meg men ikke voldsomt da...men jeg merket det siden jeg ikke har hatt noe snev av det i det hele tatt!

jeg tar b-total i tillegg til muliti og omega 3....verdt ett forsøk da...de er bitte bitte små og har ikke noe "oppgulp" smak som tran eks...

jeg spiser alltid 2 tran kapsler FØR jeg begynner å spise sånn at maten legger seg oppå de...slik unngår jeg at jeg gulper på det:) hvis du får i det mat da:s

håper du snart blir bedre...xxxx klemklem

Har også vært plaget av ekstrem kvalme og kastet opp mange ganger hver dag. Nå tar jeg Afipran hver dag for å holde kvalmen i sjakk. Er fotsatt litt kvalm, men kaster ikke opp og får i meg mat og drikke. Jeg har kuttet ut vitaminene noen uker nå pga kvalmen, men har tatt Folat hver dag. Noen ganger har den nok, eller ihvertfall deler av den, kommet opp igjen...

Det sies vel at kvalmen gir seg for de aller fleste etter uke 14, så vi får bare krysse fingrene for det Nurket1:o)

Annonse

kroppen skiller ut b.vit så det kan du fint spise:)

jeg har jo spist denne cocktailen i flere mnd nå men ikke blitt testet for noe annet enn jern lager som eg ikke har fått noe svar på heller...bah..

så jeg knasker videre..men nå som de indre organer og sånt er ferdig laget og fått sitt grunlag kan eg vel snart slutte med b-total tenker jeg og satse på at det holder med en multi og omega 3 for dagen;)

prøv det og se om det hjelper;)

Nå er ikke jeg gravid men har vært kvalm innimellom i månedsvis pga betennelse i magen.

Jeg bruker vitamin sugetabletter, vet ikke om det kan hjelpe deg?

Smaker omtrent som sana sol men det blir liksom "snop" og slik er det, for meg, greiere å få i meg vitaminer.

(Og ikke kjeft på meg fordi jeg liker å lese om hvordan gravide slitere har det, siden vi var slitere men nå pga min dårlige helse ikke kan få barn.. gleder jeg meg på andres vegne)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...