Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 liksom ikke midt på magen men på venstre side av navlen, det gjorde faktisk litt vondt..kjenner det fortsatt..er ellers veldig ømi magen under denne graviditeten.. håper at babyenhar det bra..
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Babyen er ikke stor enda og ligger trygt og godt inne i magen. Et spark i magen hadde jeg vært mer bekymret for. Slapp av. Det er nok bare du som ble "skadet" Et blåmerke må du nok regne med! Lykke til videre!!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Om du er en kvinne på snart 30 år bør du holde deg for god til å svare så utrolig barnslig. Idiot!!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Om det ikke skulle mer til for å skade en baby i magen så hadde menneskeheten vært utdødd for lenge siden.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Er jeg helt på bærtur, eller har det begynt å bli en god del innlegg om en hysterisk mamma som har en 2 åring som har gjort noe mot magen i det siste?
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 27. april 2010 #7 Skrevet 27. april 2010 Om man er i nærheten av å være oppegående, så skjønner man at svaret er såpass ironisk at det neppe var farlig. Men jeg skal ikke kalle noen en idiot av den grunn ;o)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #8 Skrevet 27. april 2010 Du ska set det går bra. Da æ gikk med minste va elste uheldig og sparka mg i magen, vi herja litt i sofan. Det va fryktelig vont men det gikk bra. Så du treng ikke og bekymre dæ
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #9 Skrevet 27. april 2010 lol godt observert. føler det samme. kanskje du bør få kustus på ungen din?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #10 Skrevet 27. april 2010 jøss! så smart du var da Lillejonas Mekkemikkel! du trenger ikke å svare på innlegg om du syns at folk er dumme som spør om noe! du er ikke meg dermed vet du ikke hvor vondt det var og hvordan det kjennes etterpå..så jeg syns at du kan spare meg for dine meninger! jeg er faktisk en oppegående kvinne på over 30 år og er ikke hysterisk men unnskyld meg om jeg vil at den lille i magen ikke blir skadet! det er ikke ditt problem! HI
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #11 Skrevet 27. april 2010 Hvor mye veier den fjernkontrollen din? 4 kg?
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 27. april 2010 #12 Skrevet 27. april 2010 Ingen her kan svare, og det var ganske nøyaktig poenget mitt. Spør du som du gjør, kan du ikke forvente intelligente svar. Det var vel helt innlysende i utgangspunktet. Vil du irritere deg over det, så værsågod, men det er ikke meg det går ut over. Tygg på det )
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #13 Skrevet 27. april 2010 vel jeg forventet ikke noe bomsikkert svar heller! ville bare høre om noen har opplevd lignende! f... så opptatt du er av intelligens da! men tror ikke at du er særlig intelligent.. HI
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #16 Skrevet 27. april 2010 8kg veier den! Jævla sure drittkjerringer på BIM! GET A LIFE!! hi
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #17 Skrevet 27. april 2010 hehe.. dette kan du seriøst ikke mene??? En 2 åring kaster kontrollen og du er redd for å miste.. Du trenger å roe deg ned et par hakk kanskje.. God underholdning å lese disse innleggene
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #18 Skrevet 27. april 2010 Hehehe, ganske morsom tråd. Må si meg enige med de som ironiserer over fjernkontrollen. Jeg trodde det var et tulleinnleg av et eller anet forumtroll, men så sint som HI er så tror jeg dama er seriøs, og det er nesten enda mer komisk!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #19 Skrevet 27. april 2010 hehe.. 8 kilo?????????? hoho jeg ler meg ihjel.. Forumtroll
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #20 Skrevet 27. april 2010 hmmm.. minner meg om da jeg fikk minste mann som hadde leppespalte. Fikk da et spm fra en svigerinne om jeg hadde ramlet på magen under svangerskapet siden leppen var kløvd. Da tenkte jeg bare..."kjære vene.. hvilken planet kommer du fra??" En baby ligger godt beskyttet i magen og det skal MYE til før det går ut over den.. og bare for å opplyse så har leppespalte med genutvikling å gjøre og ikke støt mot magen om noen skulle lure;)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #21 Skrevet 27. april 2010 17:36 hehe.. er vanskelig å ikke le da:)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #22 Skrevet 27. april 2010 Hehe, måtte le litt av den svigerinna medleppespalte-kommentaren :-)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #23 Skrevet 27. april 2010 Det går sikkert bra, med mindre du har spist en brødskive med salami.. da lukter jeg faktisk ugler i mosen..
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #24 Skrevet 27. april 2010 En skive med salami kan være virkelig farlig, dersom man har uflaks. En fjernkontroll i magen kan ikke være det. Ærlig talt, hi, dette seiler opp som ett av "10 på topp dummeste dib-spørsmål". Og en ting er at du først ble redd og spurte, men så klarer du ikke å innse hvor dumt det var og har et snev av selvironi. "Unnskyld meg for at jeg ikke vil at den lille i magen skal bli skadet".... Herregud! Hysteriske, selvhøytidelige fjolle!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #25 Skrevet 27. april 2010 8 kilo rett i magen, nei dette går nok ikke bra.. stakkars deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå